Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 16 January 2015

Twbiznet Bukan sekadar cek komisen

Assalamualaikum w.b.t,

Berjumpa lagi dan saya masih banyak idea untuk berkongsi mengenai bisnes tupperware ini. Kali ini masih mengenai Twbiznet. Atau alamat lengkapnya http://www.twbiznet.com.my

Sesiapa yang dah join tupperware dan serius untuk berniaga serta dapatkan komisen mesti setiap hari atau paling tidak pun selalu buka web ini untuk cek komisen dan sales ahli-ahli di bawah mereka. Begitu juga dengan saya, boleh dikatakan setiap hari atau ada masa kelapangan saya akan buka dan monitor pergerakan sales ahli di bawah saya. Jadi twbiznet bukan sekadar untuk cek komisen berapa yang kita dah dapat tetapi juga melihat mereka yang berada di bawah kita yang layak dan nampak peluang yang cerah untuk terus maju atau tawarkan peluang bisnes kepada mereka. Memang setiap orang berbeza dan tidak semua yang nak berniaga namun saya tahu jauh di sudut hati mereka nakkan komisen dan pendapatan tambahan apatah lagi dengan produk Tupperware yang mereka suka.

Jadi tujuan kita hanya bukakan peluang dan selebihnya mereka yang berusaha, kita tunjuk ajar yang mana perlu sepertimana yang kita belajar dari orang yang lebih dahlu berjaya.

Entri ringkas sahaja hari ini dan saya harap anda sukakannya dan datang lagi ke blog ini untuk berkongsi dan membaca coretan saya. Selebihnya menjadi pelanggan tetap saya, mana tahu kan.
Sekian dulu.

Iklan percuma:
Untuk pengetahuan anda yang berada berdekatan Bandar baru bangi, Kajang, Semenyih, Serdang dan Putrajaya dijemput untuk ke booth Tupperware di Econsave Bangi bermula 15hb Januari sehingga 21 Januari 2015 nanti. Ada banyak yang manarik menanti anda dan jumpa saya untuk dapatkan hadiah jika anda buat belian atau join ahli dengan saya pada ketika ini.
Antara produk yang ada dijual adalah:

Double Prosperity Saver

OT Spring Floral

Birthday Party Set

Rice dispenser

Level & Hostess Set

Steam bot set

Freezer mate Red New




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment