Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 8 January 2015

Azam Baru Setiap Hari

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah masih dihidupkan kembali pada hari yang mulia ini. Anggap dan berharap setiap hari adalah hari yang mulia dan lebih baik dari hari semalam.

Setiap hari pasti adakan azam yang baru, perbaharui azam yang semalam jika sama azam namun perbaiki dan buat lebih baik.

Azam saya hari ini untuk bangun awal pagi seawal 4pagi namun Alhamdulillah saya dikejutkan lebih awal iaitu jam 3.35 pagi.  Tapi malangnya saya tidur-tidur ayam dahulu dan betul-betul sedar dan bangun pada jam hampir 5.30 pagi. Dah siap mandi dan bersihkan diri, megadap Ilahi dahulu lepas itu sempat pula panaskan nasi dan masak lauk daging masak merah. Alhamdulillah dikurniakan rezeki sihat tubuh badan pagi ini dan boleh beri lebih tenaga untuk keluarga.

Jam 7 pagi anak-anak dah bangun dan siapkan mereka untuk ke Pasti dan Taska. Alhamdulillah siapkan bekal untuk dibawa ke tempat kerja, dapat berjimat hari ini setelah dah 3 hari makan di luar dan kedai mewah. Dan Alhamdulillah juga si suami pun bawa bekal yang saya masak. Ini nikmat yang tak ternilai rasanya setelah hampir lebih dari 2 minggu saya tidak memasak di rumah kerana sibuk dengan aktiviti luar. Apa lagi jika bukan beraktiviti Roadshow menjual dan mempromosikan produk Tupperware.

In shaa Allah mulai hari ini saya bertekad untuk sentiasa
-masak setiap hari di rumah pagi dan petang
-bangun awal pagi untuk beribadat dan siapkan diri untuk hari ini
-menulis entri satu entri setiap hari seperti di awal adanya blog
-kemaskini semua page bisnes yang saya ada, in shaa Allah

Sekian dulu perkongsian kali ini:
Sebelum saya berakhir, suka saya nak iklan produk jualan saya
Apa lagi jika bukan TUPPERWARE yang mendapat sambutan hangat dari dulu hingga kini

Set parti harijadi untuk kanak-kanak dan dewasa
Harga asal RM207
Promosi bulan Januari hanya RM176
Jimat 15% dari asal

Nak murah lagi hubungi saya Wan Rokiah 010-9336935


Set steamboat untuk jamuan keluarga tercinta

Harga asal RM259
Harga promosi Bulan januari RM215.20
Jimat 20%

Nak murah lagi hubungi saya Wan Rokiah 010-9336935


Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment