Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 21 August 2014

Susun atur produk Tupperware di Rumah

Assalamulaikum w.b.t,

Saja nak tunjuk untuk naikkan semangat sendiri dan juga pembaca blog saya. Bagi yang memang minat tupperware memang tiada masalah, tetapi yang baru nak berjinak-jinak untuk mengunakan tupperware dan baru saja join tupperware sbagai ahli atau orang kata consultant. Perlu tahu akan setiap bekas itu yang dikeluarkan oleh tupperware ada kegunaan nya tersendiri, bukan boleh main muat atau isi sahaja. Kata produk mahal kan, jangan salah guna, kena sesuaikan dengan bekas yang betul untuk setiap kegunaan barulah berbaloi dengan kualiti produk dan betul-betul tahan sehingga jangka masa panjang.

Baik ini antara tupperware yang telah jadi hak milik saya dan saya telah gunapakai. Ada yang saya beli dan ada yang dapat secara percuma. Sebab itu jika tahu cara, anda tak perlu fikir mahal tupperware ini, anda boleh dapat free saja pun. Tapi tips utama perlu BERMULA dulu lah. Masuk ahli dengan join paling murah RM70, dapat kit bag, bekas tupperware, keychain dan dapat makanan kesihatan, lacto fiber.
Apa yang anda nampak dalam peti sejuk di rumah saya adalah freezer mate yang bersaiz besar yang mana saya boleh isi 2 pek sosej cocktail dan 2 pek nuget scallop, balik dari beli di pasaraya, saya terus pindahkan makanan tersebut ke dlam freezer mate untuk lebih tersusun dan mudah diambil. Cara hidup yang tersusun begini boleh didapati dengan tupperware. Kenapa tupperware? kerana ia boleh tahan lama dan jaga makanan dalam bekas plastik tersebut supaya tahan lama. Jika anda gunakan bekas yang biasa, anda boleh dapat dan nampak bezanya.


Bekas yang bertutup biru pula saya isi daging, ayam, dan juga kek ikan yang telah siap dipotong.

Jika anda nampak di bahagian bawah peti tersebut adalah Vent smart yang bertutup hijau untuk isi sayur-sayuran dan buah-buahan. Tahan lebih dari 3 minggu jika simpan di dalam bekas ini yang mana jarang-jarang sekali kita jumpa. Jika beli sayur segar dari pasar dan bungkuskan dengan surat khabar atau kertas tidak akan tahan lebih dari seminggu. dan kita tidak perlu susah payah untuk bungkuskan lagi. Jika rajin macam saya (kadang-kadang), anda boleh potong siap-siap sayur tersebut dan sedia digun apabila perlu untuk memasak. Kadang ibu yang bekerja tidak sempat untuk sediakan bahan untuk memasak kerana kesuntukan masa. Namun sekarang dengan tupperware, segalanya mungkin.



Baik masuk pula cerita kedua, saya gunakan outdoor cooler untuk isi air yang telah ditapis dan sedia untuk diminum. Ini saya gunakn dan letak di tempat untuk buat susu anak-anak. Untuk mudah dan senang. Sekali dengan saya gunakan One touch canister yang senang ditutup dan dibuka, jadi tidak terhegeh-hegeh untuk membuat susu anak semasa anak menangis minta susu. Segalanya telah tersedia.


Jadi bagi anda para suri yang bekerja sepenuh masa di rumah atau bekerja separa seperti saya ini, boleh sangat untuk dapatkan produk tupperware.  Caranya boleh hubungi saya untuk BERMULA atau nak tahu secara lanjut , cik roki 010-9336935. 

Ya kita harus fikir jaminan untk anak-anak kita di masa depan. Kiata dah tiada, produk ini masih elok digunapakai oleh anak-anak kita.
Dengan produk tupperware, terjamin barang plastik yang kita gunakan bebas BPA, tiada toksin dan selamat.  Memang sesuai untuk anak-anak kita dan kita sendiri.

Jika anda nak ubah cara hidup anda, bertukarlah kepad atupperware, belum terlewat lagi. Biar terlewat sedikit daripada tak pernah langsung.

Jika anda nak tahu, sebenarnya tupperware bukan sekadar produk beli dan guna, malah anda jika berminat boleh dapatkan pendapatan sampingan darinya. Boleh korek rahsia tersebut dengan saya. Sehingga berjumpa di lain waktu. Sekian.

 Iklan sikit, pakej keahlian:



PAKEJ PERTAMA RM1999 sahaja dapat 1 water filter Tupperware yang mempunyai SIJIL NSF & WQA (bernilai RM2750) + FREE Membership + FREE SET TREASURE BOX (semuanya bernilai RM500) + FREE HAMPER Tupperware bernilai RM250 daripada saya..BOLEH KLIK LINK DI BAWAH UNTUK MELIHAT ITEM YANG DIMAKSUDKAN http://www.tupperwarebrands.com.my/nnwfs_malaysia2.php







PAKEJ KEDUA RM280 sahaja dapat FREE MEMBERSHIP berserta barang-barang keahlian kit + 1 set lengkap treasure box + free gift bernilai RM50-RM100 (semua ini bernilai lebih daripada RM500 TAPI PROMOSI SEKARANG HANYA RM280 SAHAJA).




 Pakej ini akan melayakkan anda mendapat benefits ahli secara automatik..kerana promosi ini datang dengan FREE MEMBERSHIP.
Di bawah merupakan benefits keahlian TUPPERWARE daripada saya untuk anda nikmati.
===========================
 FAEDAH KEAHLIAN TUPPERWARE
==========================
✔ mendapat KAD DISKAUN 25% untuk semua produk di bawah Company Tupperware Brands walaupun item terbabit sudah ada special less & kad ini boleh digunakan di seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak.
✔ mendapat KOMISEN (sebahagian duit anda dikembalikan semula kepada anda) untuk pembelian barang-barang seperti make up/ pencuci muka/krim (PRODUK NUTRIMETICS), bahan pencuci domestik (PRODUK TUPPERCLEAN) & makanan kesihatan (PRODUK NATURECARE).
✔ mendapat REBATE untuk pembelian barang-barang tertentu.
✔ mendapat VOUCHER setiap 2 bulan sekali (setahun 18 keping) yang sangat menjimatkan.Nilai penjimatan RM300-RM500 setahun.
✔ mendapat katalog & flyer promosi sentiasa (Anda tidak akan terlepas sebarang promosi).
✔ mendapat sms & email alert drp company tentang promosi khas & happy hour yg dibuat secara tiba2..(Anda tidak akan terlepas sebarang promosi).
✔ SAMPLE produk-produk baru.
✔ JEMPUTAN untuk majlis jualan murah & lelongan Tupperware di stokist-stokist seluruh Malaysia.
✔ Boleh join event/program Tupperware di seluruh Malaysia yang diadakan setiap tahun seperti ; ❥Party Tupperware, ❥Director Recognition Rally (ada jualan murah semasa event ni), ❥Tupperware Carnival (adajualan murah juga semasa event ni) & ❥Tupperware Jubilee (program ini ada juga jualan murah & ada cabutan bertuah sehingga RM75K barangan kepada ahli).
======================================================
JIKA BERMINAT PN BOLEH MENGHANTAR DETAILS SPT DI BWH UNTUK STAFF KAMI DAFTARKN ANDA & COMPANY AKAN MENGHANTAR KAD MEMBERSHIP BESERTA VOUCHER TAHUNAN.
1. Nama penuh
2. No. Ic
3. Alamat semasa (alamat boleh diubah sekerap yg boleh di website or call customer care kami)
4. Bangsa
5. Pekerjaan
6. No.telefon
 7. No.Telefon ofis
8. Email (yg aktif coz promosi khas & happy hour akan dihantar melalui email oleh company) 9.Nama suami (jika berkenaan)
10. No. ic suami (jika berkenaan)
11. Pekerjaan suami (jika berkenaan)
12. sila whatsapp snap ic (diri sendiri shj) ke 010-9336935 or email kepada wanrokiahwannor@gmail.com
======================================================
PAYMENT BOLEH DIBUAT DI AKAUN DI BAWAH:
Maybank (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor) 112269080045

PASTIKAN SELEPAS MEMBUAT PEMBAYARAN, SILA PRINTSCREEN TRANSACTION OR SNAP BANK SLIP UNTUK BUKTI PEMBAYARAN.BUKTI PEMBAYARAN BOLEH DIHANTAR KE WHATSAPP 010-9336935 or email kpd wanrokiahwannor@gmail.com
Sekian terima kasih.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

 



No comments:

Post a Comment