Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 22 August 2014

Layak ke Gala Dinner Tupperware 2014



  Assalamualaikum w.b.t,

Seperti semua orang dalam tupperware yang aktif dalam bisnes ini tahu yang setiap tahun Tupperware akan adakan acara terbesar dalam bulan Ogos macam itu.  Dan tahun ini saya layak untuk ke Gala Dinner yang tak semua orang pun boleh join dan masuk. Mesti mencapai satu target dan barulah anda layak ke sana.

Untuk acara tahunan yang berlangsung selama 2 hari di siang nya memang itu terbuka kepada sesiapa sahaja tidak kira ahli paling bawah atau bukan ahli pun masih boleh join aktiviti ini dengan syarat membeli tiket kemasukan.

Saya nak kongsikan sedikit gambar yang upline saya bagi sebagai pengumuman untuk mereka yang layak masuk ke gala dinner di bawah pasukannya.
Saya antara salah seorang dari nya. Agak berbangga juga setelah susah payah untuk capai target sale RM10K ke atas baru dapat nak masuk ke majli berprestij % bintang.

Dah lama tak rasa layanan makan di hotel bertaraf 5 bintang dengan hidangan di atas meja. Saya pernah rasa sekali semasa umur 19 tahun, itupun kerana join majlis di hotel anjuran satu badan di Universiti dahulu. Saya dan rakan-rakan satu Malaysia pelbagai Universiti dikumpulkan dalam majlis tersebut untuk membuat persembahan. Cerita sebenar saya sudah hampir lupa. Yang penting Tahun ini saya akan merasainya sekali lagi.



Perkongsian untuk bulan lepas sales saya sebanyak RM11 lebih dan bukan saya seorang yang cari sales ini walaupun banyak memang saya yang kerja keras, namun kerana semangat berpasukan dan  ada nya pasukan di bawah saya yang sedikit sebanyak memang menyumbang ke arah itu. Walaupun saya tidak sepenuhnya lagi menggunakan apa yang ada dengan saya untuk berusaha. Orang kata bukan 100% tenaga dan usaha. In shaa Allah akan datang saya akan berusaha lebih lagi, ramai orang yang lebih berjaya dari saya, jika mereka boleh, maka apa kurangnya saya dan anda bukan?



Setekat ini dulu perkongsian saya. Bagi anda yang mempunyai impian yang serupa atau seakan-akan seperti saya ini, Jom hubungi saya. 

Mana tahu anda pula yang dapat menghadiri makan malam serupa ini yang bertaraf 5 bintang secara percuma sahaja. 

Susah jika kita fikir susah, Mudah bila kita fikir ia mudah dan cari cara.


Iklan sikit:

ANda berminat untuk dapatkan Nasi Arab Al Bayt jualan saya atau produk Tupperware, boleh dapatkan dengan saya.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment