Cari di sini

iklan

Friday, 29 August 2014

Parti bukan sekadar parti tapi Majlis Ilmu dan perkongsian Perniagaan

Assalamualaikum w.b.t,

Parti ini diadakan pada 22 Julai 2014 semasa bulan puasa, orang lelaki dan orang lain sibuk berterawih tapi kami sibuk berparti. parti bukan sebarang parti untuk bergembira saja, tapi parti untuk curahkan ilmu yang ada dan juga berkongsi apa yang kita sudah tahu kepada orang yang belum pernah tahu. Ya kami ni ada kelonggaran untuk tidak berterawih di surau namun masih boleh berterawih di rumah. Alasan nya yang lain, adalah jaga anak kecil di rumah dan bagi pihak suami yang ke surau.

Tengok sajalah ramai anak-anak kecil yang join parti kami ini. Mereka pun bersemangat nak tengok mama nya masak.

Baru sampai ambil gambar dulu
Sambil parti, guna chopper sambil jenguk TV
Bubuh pes rendang Tupperware
Tekan dan bubuh sampai habis pes rendang tadi
Sementara tunggu rendang masak, kita demo Vege Safe


Kita tunjuk ajar bagaimana nak tengok katalog dan baca harga
Lepas rendang masak, kita potong nasi himpit

Jom makan dulu, mood happy semua
Ini antara gambar yang saya kongsikan semasa parti sedang berlangsung, apa yang penting saya nak terangkan di sii buka parti yang kita tekankan tetapi ilmu yang dikongsikan bagaimana cara nak memasak dengan kuali Tupperware yang jimat minyak dan air. Malah dalam masak rendang ini, kita tak guna setitik air dan setitik minyak pun, jika fikir cara masa tradisional macam tak logik saja kan masak rendang tanpa minyak dan air, tetapi inilah teknologi yang tupperware kenalkan.

Dan yang paling penting ia jimat masa dan kita sebagai suri boleh buat kerja lain semasa proses masak rendang tadi, tak perlukan kita mengadap kuali itu sehingga rendang tersebut masak.Kita dah buktikan di depan para tetamu semasa parti ini berlangsung.


Jimat ruang untuk menyimpan, sesuai untuk dapur yang kecil



Jika anda berminat untuk dapatkan kuali atau set periuk yang ada 5 biji semuanya, boleh hubungi saya 010-9336935.



Ada juga pes rendang keluaran Tupperware, boleh dapatkan juga dengan saya jika berminat,

Atau lebih mudah hubungi saya saja bila anda perlukan bantuan mengenai produk tupperware ini.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah