Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 26 August 2014

Melayu Islam boleh berjaya dalam Tupperware

Assalamualaikum w.b.t,

Jika mereka ini orang Melayu, saya pun orang Melayu dan mungkin yang sedang baca blog saya ini juga seorang Melayu

 Jika mereka ini orang Islam, saya pun orang Islam dan mungkin yang sedang baca blog saya ini juga seorang Islam

Maka tiada alasan untuk kita katakan yang kita tak mampu capai seperti mereka, yang kita perlu tahu sekarang adalah bagaimana mereka lakukan dan boleh cipta kejayaan yang hebat sebegini. Saya tahu mereka bukan buat dan lakukan secara bersendirian kerana dalam tupperware, kita buat bersama-sama dalam satu pasukan. Ada orang atas dan pihak syarikat yang senantiasa bagi tunjuk ajar dan ada ahli , orang bawah yang sama-sama berusaha untuk capai dan gigih berusaha.






Ini pula orang atasan saya yang telah berjaya mencapai impian untuk dapatkan cabaran kereta honda city pada bulan lepas. Sekarang dalam majlis berprestij ini, mereka dinobatkan sebagai penerima Rainbow Awards yang mana hanya 26 orang saja yang layak daripada berratus ribu orang dalam perniagaan tupperware ini.

Lepas ini memang saya akan ikut rapat-rapat mereka untuk cipta kejayaan yang serupa malah lebih baik dari ini.




Bagi anda yang masih termanggu-manggu, masih berfikiir-fikir  dan ingin untuk cipta kejayaan yang serupa, jom join saya sebagai ahli tupperware hari ini.

Hanya dengan RM70 sahaja anda sudah layak untk sertai bisnes yang hebat seperti ini.

Iklan sikit
Bagi anda yang nak dapatkan Caribbean Petit Bowl 6 biji (150ml) berserta kotak, mudah untuk bagi hadiah semasa majlis perkahwinan dan sabagainya.
Harga asal RM65.40, sekarang saya lelong dalam RM50 sahaja
Cepat saya hanya ada 1 set sahaja lagi.





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment