Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 15 April 2015

Inspire Cookware : Periuk Ajaib

Assalamualaikum w.b.t,

Jeng jeng nak perkenalkan Inspire Cookware yang biasanya paling laris dan paling laku adalah Fryer Tupperchef. Walaupun ada 5 jenis dalam 1 set periuk ini tetapi betul saya cakap paling saya suka guna adalah fryer kerana saiznya sesuai untuk memasak apa saja. Sama seperti periuk lain pun dalam set ini boleh masak apa saja tetapi saiz fryer yang paling baik bagi saya. Walau saya ada kelima-lima periuk ini, yang paling saya sayang adalah Fryer. Yang kedua adalah Stock Pot sebab kecil comel, mudah untuk masak sup, anak saya memang suka sup ayam dan makan nasi bubur, dikatakan setiap hari saya masak bubur nasi dan sup ayam.

Sup ayam sangat mudah, sekarang saya langsung masak terus tanpa guna minyak untuk menumis kerana ayam yang dijual sekarang terlalu banyak lemak, bila masak tanpa minyak pun di kuah sup nanti ada minyak yang terjadi. Sangat tak sihat.
Untuk bubur nasi pula macam biasa masak nasi dan masa panas-panas lagi saya dah masukkan dalam turbo chopper dan tarik talinya sehingga nasi siap seperti dikisar, ambil senduk dan lenyek kan sedikit, sedap sangat sampai si anak makan bertambah, tak cukup 2 senduk.

Baik, nak cerita mengenai nasi kasih sayang dan Tupperchef , tercerita bubur nasi dan sup ayam pula. Biasalah ibu-ibu memang macam ini.

Untuk resepi Nasi Kasih sayang mudah saja, masak seperti biasa tetapi guna beras basmathi, tambah kan kurma dan lobak merah yang dihiris halus apabila beras menjadi nasi dan agak nak masak.

Sangat mudah dengan Tupperchef

Jika anda berminat nak dapatkan salah satu periuk ini atau satu set, boleh dapatkan dengan saya.
Jika beli set dapat lebih murah dan tambahan hadiah dari saya.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment