Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 11 April 2015

Lebih sebulan dah bersama PB melekat di badan

Assalamualaikum w.b.t,

PB yang sangat selesa di badan setelah sebulan pakai


Salam keceriaan,  gembirakan hati dan in shaa Allah anda akan mencerna kebahagiaan dalam diri anda dan juga luaran, suka saya nak nyatakan di sini yang saya dah sebulan lebih memakia korset PB yang bagi saya tak ada mahal mana dan tak semurah mana, Jika murah mungkin saya dah boleh beli masa zaman 2011 lagi semasa saya benar-benar minat dan perlukan ia tetapi saya tak berjaya. Saya tunggu sehingga diperkenankan oleh Allah dan saya membeli nya pada tahun 2015. Alhamdulliah sbelum naik harga semasa bulan March dan naik harga lagi kerana GST bulan April, saya dah siap dapatkan pada bulan Febuari lagi, pada hujung Febuari. 

Ya memang dah sangat lama saya inginkan dan bila dapat memang saya tak nak berenggang jauh. Siang saya pakai full set dan  malam pula saya sarungkan waist nipper saja ke pinggang dan perut saya, memang kempis habis rasanya. Kesan yang saya dah dapat sebulan apakai PB ini adalah, perut saya memang rasa menipis (makin kempis) terutama pada bahagian bawah dada dan atas sikit pada pusat. Terasa sangat ramping. Kat bahagian pinggul pula rasa ada bentuk dan tidak ada lagi isi lebih yang menggeleber keluar dari seluar dalam juga pada bahagian belakang dada, biasa ada berlipat isi.

Jadi bagi anda yang masih mencari produk untuk membentuk badan anda semula, sila lah rajinkan diri pakai PB secara intensif bermkana sentiasa berterusan amalkan dengan jayanya. Jika berminat untuk dapatkan dari saya pun boleh kerana saya adalah seorang daripada anak didik kepada Salleha Roslan, CDM yang dah jadi bergaji puluh ribu sebulan sekarang ini.

Harga PB tak sama untuk setiap saiz, jadi hubungi saya, kita setkan masa untuk ukur badan anda dan boleh pilih saiz yang betul.

Oh jika anda belum  tahu PB itu ialah korset Premium beautiful.

Jika anda berminat, boleh hubungi saya

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
 Facebook : Wan Rokiah

Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages khas untuk Premium Beautiful : PB Bangi

No comments:

Post a Comment