Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 7 April 2015

Diet Sihat : Minuman Nutrisi Pengganti Makanan

Assalamulaikum w.b.t,

Ya saya dah minum sampel sebanyak 2 kali semasa datang ke Kelab Sihat, sekali di sini dan sekali lagi di tempat kawan yang sekarang ini kelab nya ditutup buat sementara waktu. Memang rasa sedap dan saya sukakannya, boleh minum kata orang, dah ia sangat mengenyangkan perut saya sampai sendawa berkali-kali biarpun sampel hanya dalam cawan kecil. Dulu saya pernah cuba sampel yang dalam gelas besar.

Baik ini hari pertama saya join program diet sihat di kelab ini, tiada tujuan lain, niat saya untuk kembalikan berat badan saya kepada ideal kerana saya semakin rasa tidak sihat dengan berat yang ada sekarang, makan tak tentu masa, makan makanan berat dan juga snek yang tak kira masa.

Bila saya rasa tak sedap badan dan teringin nak timbang di tempat ini kerana saya sudah ada pengalaman sebelum ini apabila timbang kita akan tahu jumlah berat secara peratus lemak dan air dalam badan kita beserta otot. Jadi saya hubungi kawan yang juga bekas jiran saya dan set temujanji untuk datang timbang.

Yang seronok bila datang sini bukan sekadar datang timbang malah kita diberi konsultasi percuma mengenai pemakanan harian kita, pengambilan kalori yang sesuai dengan badan kita. Dan jika kita ikut, in shaa Allah mudah untuk kita capai target. Dan mereka juga tawarkan program diet mereka yang berupa 10 hari, maknanya setiap hari kita datang ke kelab untuk dengar penerangan serta periksa dan pantau balik pemakanan kita adalah on track. Sangat seronok sebab kita ada macam cikgu disiplin yang akan pastikan kita capai target yang kita nak. Memang sesuai sangat untuk orang yang macam saya yang mudah lupa dan agak degil untuk ikit jadual pemakanan yang diberi.

Sebab dah 3 hari saya join program ini, sepatutnya jadual makan saya adalah 4 kali sehari tetapi saya dah langkau jadi 3kali, lepas minum minuman sihat pada petang hari lepas balik kerja, saya jadi kenyang dan bawa ke malam, saya dah tak makan, jadi berat memang turun tetapi turun secara tak sihat. Sepatutnya saya makan lagi dalam jam 7 @ 8 macam itu, palinng kurang 3 @ 4 jam sbelum tidur.


Perisa strawberi

Dalam gelas kecil adalah aloe vera dan gelas besar teh hijau

Saya masa hari pertama join program diet sihat

Saya mohon anda semua di luar sana doakan saya agar istiqomah dan sentiasa ikut plan pemakanan yang sihat supaya berat badan ideal saya segera dicapai,untuk pengetahuan semua, saya juga masih mengamalkan minum teh hijau dari Nature Care rangkaian produk Tupperware dan juga Lactofiber yang mengandungi ekstrak sayuran dan buahan, jadi saya tak perlu risau jika tak cukup makan buah dan sayuran pada diet harian saya.

Jika anda berminat nak dapatkan Green Tea yang beharga hanya RM21 paling murah antara teh kesihatan yang dijual di pasaran dengan Lactofiber, boleh hubungi saya.

Green Tea ada 20sachet RM21 sahaja

Lactofiber RM63.50 yang kotak ada 12 sachet & RM136.50 untuk yang botol 300gm




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment