Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 24 March 2015

Nutri Rich Oil Penawar Untuk Kulit Kena Minyak Panas

Assalamualaikum w.bt.t

Kita sebagai wanita atau surirumah memang tak lari dari kerja memasak di dapur, biasa bermain dengan minyak dan air panas. Jadi potensi untuk kena adalah sangat tinggi, tetapi kadang kala orang yang biasa masak tak mudah kena kecuali jika leka dan cuai semasa membuat kerja. Biasanya orang yang kena adalah orang yang jarang buat kerja memasak.

Kononnya nak cerita yang baru-baru ini suami saya sendiri kena minyak panas apabila sedang menggoreng bontot ayam. Padahal ayam itu dah masak dibeli di pasar malam, cuma bila nak makan nampak mcam tak garing dan lembik di bahagian dalamya, Jadi encik suami pun goreng balik, kesukaan en suami bila memasak @ menggoreng ayam, pasti akan dicucuk atau usik dengan pisau untuk pastikan isi dalam masak, sedap duk mencucuk bontot ayam, terpercik minyak panas ke tangan dan jarinya, hampir separuh tangan kena percikan tersebut.

Nasib baik saya segera ambil Nutri Rich Oil yang saya sudah beli dan guna, memang dah lama teringin nak beli. Terus sapu di tempat percikan, en suami rasa lega dan sejuk katanya tidak seperti mula-mula kena minyak panas tadi.

Saya juga ada juga terkena, kisahnya juga kerana menggoreng ayam dan ikut cara en suami, cucuk ayam dengan pisau di bahagian dalam, masa itu kaki ayam. Memang habis meletup dan terpercik minyak ke jari saya, 2 jari saja, sikit saja. Lalu saya sapukan Nutri Rich Oil dan sekejap saja tiada kesan merah dan tangan pun tak rasa panas. Langsung tiada kesan parut di jari saya yang telah sembuh sepenuhnya.

Tetapi en suami kesan terpercik tersebut masih ada kesan tetapi dah kering dan warna kulit bewarna coklat pudar, kena rajin sapu lagi dengan Nutri Rich Oil tetapi en suami tak serajin kita.

Itu saja kisah benar yang berlaku pada kami berdua, jadi memang sangat perlu setiap rumah kena ada Nutri Rich Oil sebagai 1st aid untuk anda dan keluarga di rumah.

Nutri Rich Oil, bau nya sangat wangi, kesan tidak berminyak pada kulit



Juga jangan lupa untuk dapatkan harga yang berbaloi, baik join ahli sebagai ahli tupperware, lagi best apabila kita membeli dan menggunakan produk dari rangkain Nature Care, kita akan dibayar lagi komisen sebanyak 5% bagi setiap pembelian minima retails RM300 setiap bulan.
Maknanya jika kita berbelanja sebanyak RM1000 pada bulan tersebut, kita hanya bayar RM750 saja kerana ahli Tupperware dapat diskaun sebanyak 25%. Dan komisen akan terus masuk ke akaun kita sebanyak RM37.50, banyak bukan? siapa nak bagi kita sebanyak itu?

Jangan terus buang masa, dapatkan Nutri Rich Oil dengan saya dengan harga diskaun ber baloi.
Fikir JIMAT, gunakan produk yang beri kita pulangan semula.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment