Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 5 March 2015

Mini Thermal Flask Terbaik Mudah Memasak Telur Separuh Masak

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah ada keluaran baru dari Tupperware Brands yang sangat membantu kita sebagai manusia untuk hidup mudah di dunia yang penuh dengan kesibukan. Mujur ada alat yang membantu untuk mudahkan lagi kerja yang mudah dan alat yang serbaguna, jadi kita tak perlu membazir untuk beli banyak produk, sedangkan satu saja cukup untuk kita. Tetapi jika sebaiknya nak harga yang murah, baik beli satu set yang ada 3 warna, jadi boleh sesuaikan kegunaan, yang sejuk untuk sejuk, yang panas untuk panas saja. Contoh hijau untuk sejuk, pink untuk panas. Kerana jika anda beli satu saja hargnya RM99, jika beli 3 biji dalam satu set, anda JIMAT RM50 (sempena sambutan 50Tahun Tupperware di Malaysia).

Bukan itu saja., mini flask ini sesuai untuk anda bawa ke pejabat, sebagai contoh jika anda tak sempat untuk sarapan pagi di rumah, boleh bawa telur mentah dan masak di ofis. Pastikan anda ada pinggan , kicap atau lada hitam/sulah di ofis atau tempat kerja ya.

Taraa...tengok mini thermal Flask ada 3 warna, sangat rugi jika tak beli ketiga-tiga nya, sangat jarang keluar. Ikut pengalaman saya ini kali pertama yang saya jumpa dalam katalog sepanjang saya aktif dalam bisnes tupperware.

Mini Thermal Flask RM247 untuk 3 biji, asal RM297, nak murah beli dengan saya 010-9336935

Cara masak telur dengan Mini Thermal Flask semudah ABC

Dengan thermal flask ini, memasak telur separuh masak menjadi sangat mudah. Ya saya tahu ramai mereka di luar sana yang masih tidak tahu cara nak memasak telur separuh masak. Dan ada juga yang google caranya terutama mereka yang jarang berada di dapur atau anak dara/anak bujang yang jauh di perantauan. Sebenarnya saya juga memang pernah google dan bertanya orang yang berpengalaman bagaimana nak masak telur separuh masak, saya bukan jenis orang yang suka duk kat dapur dulu. Sekarang saya suka memasak tau, jangan main-main.

Untuk dapatkannya, segera ya hubungi saya. Jika anda berminat untuk dapatkan diskaun sebanyak 25% lagi, jom sertai saya dalam kumpulan besar saya sebagai ahli tupperware. Terpulang untuk anda hanya menjadi pengguna sahaja atau ingin berniaga seperti saya yang mendapat duit tambahan dari perniagaan ini.

Sekian dulu.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment