Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 10 March 2015

Kami adalah Superb Mom

Assalamualaikum w.b.t,

Oh cepat sungguh masa berlalu, sampai nak update dan  masukkan entri terbaru pun tertangguh-tangguh, memang dah buat tetapi tak sempat siap sepenuhnya, hanya separuh sahaja, jadi kita sambung kasi siap seperti selalu saya dengar dan lihat ayat ini:
"Sudahkan apa yang dah dimulakan"

 "Setiap permulaan pasti ada pengakhiran"

Mungkin kadang ada rasa malas menyelubungi namun cepat-cepat buang selimut kemalasan itu dengan tambah sedikit keyakinandan terus usaha tanpa pernah jemu.

Ayuh kita tengok dan hayati gambar di bawah yang mana gambar ini adalah diambil semasa sesi majlis tupperware demo yang diadakan di Bukit Mahkota, Kajang, Ahad yang lepas, biasanya hujung minggu lebih selesa bersama anak-anak di rumah atau keluar jalan-jalan namun sesekali kita bawa anak-anak dan keluarga ke majlis pembelajaran untuk tambah pengetahuan pun OK juga kan. Jika anda berminat untuk tahu apa yang seronok sangat dengan majlis Tupperware begini, jom lah sertai kami, memang tiada paksaan tetapi sesiapa yang pernah datang memang akan terasa teruja untuk datang lagi sebab seronok dapat banyak hadiah dari produk Tupperware, dapat datang dan tengok sendiri cara memasak dengan cara sihat, dapat tambah pengetahuan mengenai cara penggunaan yang betul produk ini.

Gambar di bawah yang kakak pegang hadiah adalah yang baru join ahli dengan kami semasa majlis dengan pilih pakej Treasure Box dengan bayaran RM280. Tahniah untuk akak ini dan sebagai balasan terima kasih kami hadiahkan beliau dengan hamper besar tersebut dan dua lagi bekas dari Tupperware yang diberi sebagai tambahan, seronok tak terhingga kakak ini.
Dalam gambar dari kiri, orang yang bertanggungjawab membawa kakak yang pegang hadiah datang dan daftarkan di bawahnya, sebelah kanan adalah AED Noorlida Husin yang bertanggungjawab mejadi mak kepada saya dalam bisnes ini, dia dah dikira pangkat tinggi dari moyang kepada kakak yang baru join ini. Betapa besar keluarga kami dalam Tupperware ini.

Kami kaum ibu dengan anak-anak yang luar biasa HEBAT di hujung minggu
Sekian dulu entri kali ini, nak menceritakan kami adalah wanita hebat yang bersusah payah  (tak susah mana, senang saja pun) membawa anak-anak ketika orang lain sedang bergolek selesa di rumah bersama anak-anak dan menyiapkan kerja-kerja rumah. Apa yang kami dapat adalah keseronokan bersama dapat membantu ramai kaum suri yang lain, menyampaikan ilmu yang harus setiap manusia itu tahu.

Jika anda berminat untuk join aktiviti sebegini dan nak dapatkan hadiah produk Tupperware secara percuma, saya ULANG secara percuma, datang dan sertai kami, Stay tune sehingga aktiviti seterusnya, nak mudah join ahli dengan saya atau hubungi saya untuk mudah info sampai kepada anda, boleh pilih mana-mana pakej keahlian yang ada.

Salam kasih sayang dari saya.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment