Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 8 December 2014

Hilangkan Rekahan Tumit Kaki dengan Berry Gen

Assalamualaikum w.b.t,

Saya suka makan/minum berrygen dan kesan nya sangat pantas kerana saya sendiri alami nya yang mana tumit kaki kanan yang pecah dah kembali asal, tiada merekah lagi. Sebelum ini memang saya gunakan krim kaki tapi rumitnya kena sapu setiap hari dan bila lupa nak sapu, akan rasa lagi.

Walaupun saya tidak alami tumit kaki pecah yang kronik, hanya belah kanan saja, belah kiri tiada pun tapi saya merasai sakitnya apabila pijak lantai. Jadi saya faham bagaimana perasaan anda yang alami tumit kaki pecah yang kronik terutama mereka yang sering bekerja secara berdiri dan kerja keras.
Tumit kaki pecah bukan saja dialami oleh kaum perempuan atau wanita ya tetapi juga kaum lelaki. Jadi amalkan pemakanan yang sihat iaitu berry gen. Minum minuamn berry ini sangat lazat.


Bila makan benda elok, elok lah dalaman dan luaran nya. Itu teori yang harus kita semua terima.
Amalkan minum berry gen, anda juga akan dapat 5% komisen dan jadikan ia sebagai side income anda. Untuk maklumat lanjut mengenai komisen ini anda boleh lah hubungi saya 010-9336935 untuk saya mudah memebri penerangan.



Ya sebelum saya terlupa, Bulan Disember iaitu Bulan ini ada promosi, beli 3kotak yang ada 20 sachet anda akan dapat percuma 1 kotak. Dah la lagi murah, inilah masanya nak kumpul stok untuk kegunaan sendiri
Pm saya untuk info lanjut
010-9336935




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment