Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 5 July 2014

Cara Nak Buka Web twbiznet Untuk Cek Ahli dan Komisen

Assalamualaikum w.b.t

Memandangkan saya sekarang sedang bergiat aktif dalam perniagaan Tupeprware dan telah mempunyai ahli di bawah saya yang agak ramai dan rata-ratanya dari Rakan terdekat, maka saya rasa sangat mudah untuk saya masukkan atau buat entri untuk rujukan saya dan ahli-ahli tupperware yang lain untuk mudah berurusan dengan twbiznet dan sentiasa mengambil tahu perkembangan diri mereka dan ahli di bawah mereka juga.

Baik untuk mereka yang ingin buka web ini, perlulah membuat carian dengan menaip twbiznet di google dan buka carian pertama yang dijumpai seperti di bawah.




Kemudian paparan berikut akan muncul dan buat mereka yang pertama kali buka web ini, tak kira sudah lama mendaftar atau baru sahaja, anda kena taipkan no id iaitu no ahli di ruang User Name, kemudian di ruang password juga sama, taipkan no id anda.


Setelah itu web akan dibuka dan anda kena isi password baru untuk teruskan ke bahagian berikutnya. Pastikan anda ingat id dan password nya atau tulis di mana-man untuk lebih mudah ingat dan senang bagi anda untuk buka web ini dan lakukan aktiviti seterusnya.

Sekian dulu entri ringkas dari saya.

Peringatan ikhlas saya untuk anda semua, terutama yang suka membeli produk tupperware, join lah sebagai ahli walau anda telah mendapat harga ahli sebelum ini kerana banyak kelebihan lain yang anda akan perolehi dari sesaja menjadi ahli dan dapat diskaun murah sedangkan jika anda tahu, anda boleh beli produk tupperware dengan harga yang lebih murah lagi dengan betul-betul join ahli dan menghadiri parti-parti atau majlis yang diadakan. Banyak barangan tupperware yang percuma sahaja diperolehi.

Jangan lupa nak jadi ahli tupperware atau berminat untuk dapat hasil sampingan dari Tupperware, boleh hubungi saya.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment