Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 21 July 2014

Dengan Vege Safe Sayuran dan Buahan Selamat Dimakan

Assalamualaikum w.b.t,

Dijemput untk mengetahui sedikit info yang saya nak kongsikan, biar sudah berkali-kali namun saya tak jemu ceritakan perkara ini, biarpun ia perkara yang sama. Kerana niat saya tidak lain dan tidak bukan memang untuk  tanam kesedaran dalam diri kita sebagai wanita, sebagai ibu untuk terus menjaga kesihatan anak-anak, kesihatan keluarga dan juga masyarakat am nya.

Selagi saya belum berjaya, selagi itu saya rasa saya amat perlu titik beratkan perkara ini kerana saya sudah pun tahu dan saya ingin anda semua pun tahu.

Kebaikan Vege Safe pada sayur dan buahan kita adalah ia mencuci dengan bersih segala kekotoran yang kita nampak dan juga yang kita tak nampak seperti kesan racun pestisid ke atas sayuran tersebut. Hasilnya memang selamat di makan.

Boleh tengok perbezaan anggur didalam gambar di bawah.
Anggur sebelah kiri dibasuh dengan air paip biasa manakala anggur sebelah kanan dibasuh dengan air paip yang dicampur dengan 2-3 titik Vege safe. Memang nampak beza nya.
Jadi basuhlah buahan dan sayuran dengan Vege safe dulu sebelum dimasak dan dimakan.



Sebotol vegesafe RM34, murah sebab tahan lama, seminggu sekali guna untuk basuh sayuran dan buahan yang dibeli, pastu simpan dalam peti guna bekas tupperware #ventsmart .Boleh terus guna untuk dimasak apabila sampai masa untuk masak dan makan.
Ingat, hanya guna 2-3 titik saja sekali guna. Jimat bukan?

Gambar di bawah juga menunjukkan perbezaan kehijauan sayur brokoli selepas dibasuh dengan Vege safe dan dibasuh dengan air paip biasa.



Kandungan bahan Vege safe pula adalah organik sepenuhnya tanpa ada bahan kimia, itulah yang istimewa nya produk ini, keluaran tupperware.

Boleh beli satu botol hari ini, RM34, postage rm6. Jadi Total RM40



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment