Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 7 July 2014

PARTI TUPPERWARE/ RECRUITING RALLY DI KAJANG 22 JUN 2014

Assalamualaikum w.b.t,

Hari ini saya nak kongsikan dengan pembaca blog saya semua mengenai Parti Tupperware yang saya baru saja buat di Bandar Baru Bangi, dekat sangat dengan Kajang. Kali ini gambar yang banyak saya nak tunjuk sebab banyak ambil gambar, nak karang cerita belum sempat pun lagi.

Tarikh kami buat adalah pada 22 Jun 2014, jam 2 petang bertempat di Impact Learning Centre
Berhampiran dengan Eonsave Jalan Reko, Bandar Baru Bangi.

Jom layan gambar dulu, satu kejayaan yang besar bagi saya sebab dapat kumpulkan hampir 30 orang yang saya sendiri bawa untuk majlis pada hari ini. Terima kasih kawan-kawan atas sokongan anda




Antara hadiah dalam hamper yang mengamit untuk datang, pasti siapa saja yang datang tengah tunggu bakal dimiliki oleh siapakah hamper-hamper ini?


Ini dia salah seorang pemilik kepada hamper yang disediakan kerana berjaya membawa sebanyak 5 orang rakan ke majlis bertuah ini.



Ini juga antara mereka yang berjaya bawa rakan datang bersama atas jemputan saya.
Banyak hadiah disediakan untuk tarikan kepada semua supaya lebih bersemangat.



Ini pula Izza salah seorang yang  berjaya mendapat sales yang sangat tinggi sedangkan hanya seorang surirumah yang ada urusan rumahtangga,


Setakat ini dulu coretan dan perkongsian saya.

Bagi anda yang nak join ahli atau nak join parti begini di lain hari pastikan keep in touch dengan saya dan anda semua dijemput datang.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment