Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 8 July 2014

Kuali Tupperware Masakan jadi Sedap dan Cepat

Assalamualaikum w.b.t,

Ya saya sekarang sangat bergiat aktif dalam perniagaan tupperware, jadi tak mustahil jika anda selalu atau sering melihat blog saya mengenai produk tupperware.

Apa yang menarik dalam tupperware ini, setiap bulan ada promosi dan setiap nya ada pelbagai produk yang berlainan, yang baru dan rekabentuk yang cantik. Ada juga yang memang produk tetap yang memang sedia ada.

Baik, hari ini saya nak bercerita mengenai periuk dari tupperware atau lebih tepat dikenali set inspire cookware collection dan saya baru saja membeli dan menggunakan salah satu dari 5 set tersebut iaitu fryer.  Sangat mudah digunakan dan sangat membantu kerja-kerja memasak saya di dapur. Kerana ia menjimatkan masa di samping mengekalkan nutrien dalam makanan. Itu yang paling penting.

Beli sekarang kerana ada promosi set pisau percuma



Kebiasaan apabila kita masak sayur-sayuran, biasa nutrien atau zat akan hilang dibawa wap dan juga larut dalam air serta minyak semasa proses memasak, tetapi dengan set cookware dari tupperware semua itu tidak akan terjadi kerana sistem yang digunakan pada set ini membantu mengekalkan sebanyak mungkin nutrien. Ini kerana wap yang terhasil akan bebas jatuh semula ke dalam periuk atau kuali dari set cookware yang kita guna.

Semua masakan boleh dimasak menggunakan set fryer ini, sebagai contoh masakan biasa seperti sayur goreng, sambal udang, rendang, gulai kari kepada kek, pizza dan makanan-makanan lain

Ini contoh masakan yang saya dah masak menggunakan fryer dari tupperware. Sambal Udang menggunakan perencah atau pes segera dari tupperware.

 Cara menggunakannya amat mudah, jimat bahan api. Mula-mula masukkan semua bahan ke dalam fryer, gaulkan kemudian baru buka api. Kacau sekali segala sehingga masak. Biasa kurang dari 10 minit, sudah siap masakan sambal udang kita

Pastikan tutup menggunakan penutup nya supaya wap tidak terbebas keluar. Tutup juga injap pada penutup fryer yang disediakan

 Ini pula sayuran segar yang dimasak biasa. Saya campurkan sayuran dengan sedikit bawang putih, bawang merah dan cili yang di chopper menggunakan turbo chopper dari tupperware juga. Masukkan sedikit garam dan sos tiram, Tak perlu air dan minyak ya. Percayalah.

 Tutup fryer dengan penutup dan buka api.

Bila nak tahu dah masak, sila putarkan penutup kuali berulang kali, jika putaran laju bermakna sayur kita sudah masak dan boleh dihidangkan.

 Baik, jika anda berminat untuk mendapatkan fryer ini atau set cookware yang lain yang mana ada 5 set, boleh hubungi saya seperti di bawah.


Tetapi sangat elok jika anda sendiri join dan daftar sebagai ahli untuk dapatkan kelebihan harga yang murah. Dan jika anda beli set Inspire cookware ini dengan saya atau join ahli dengan miliki set ini, anda layak mendapat hamper tupperware yang lumayan, besar dan berbaloi dari saya.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment