Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 16 May 2014

Tupperware Terbaik

Assalamulaikum w. b.t,

Ya saya baru saja berjinak dan mula meminati produk tupperware yang ada banyak bekas-bekas pelbagai guna mengikut jenis rekabentuknya.

Ok kali ini saya nak tunjukkan bekas cantik yang saya gunakan untuk bawa bekal ke tempat kerja, sangat praktikal dengan bekas dan botol air nya yang sesuai untuk diisi kopi.


Pagi ini saya terajin setelah lama tidak memasak di dapur sendiri. Saya goreng nasi sebagai bekal untuk ke tempat kerja. Dah boleh jimat RM1-RM2 untuk belanja sarapan pagi. Biasanya saya akan singgah untuk membeli nasi goreng atau nasi lemak yang dijual berhampiran dengan tempat kerja.

Dan biasanya memang saya bawa air kopi yang tak sempat untuk diminum dirumah. Selalu siap dibancuh dan jika sempat saya akan minum di dalam kereta sepanjang perjalanan ke tempat kerja atau minum ketika bersarapan setelah sampai di tempat kerja. Itulah rutin harian saya jika bekerja.


Untuk anda di luar sana yang rasa berminat untuk dapatkan produk tupperware, bolehlah dapatkan dari saya dan suka nak diingatkan di sini yang Tupperware brands bukan saja menjual produk-produk bekas sahaja tetapi banyak produk lain seperti kelengkapan kecantikan diri, alat penjagaan diri Nutrimetics dan bahan pencuci serta lain-lain lagi.

Bagi anda yang sebelum ini tak berminat dan rasa yang produk tupperware ini sangat mahal dan baik beli bekas biasa yang dijual di luar sana, sila tukar persepsi anda, sila berkenalan dulu dengan produk ini melalui orang yang tahu serba serbi akan Tupperware, Tupperware bukan sekadar bekas tetapi banyak kelebihan lain. Dan ingat, bukan lah mahal mana jika anda tahu cara untuk dapatkannya dengan murah. Caranya mudah saja, anda hubungi saya dan saya akan ceritakan kepada anda.

Sekian dulu untuk kali ini. Sehingga kita berjumpa di entri yang lain pula.

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment