Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 14 May 2014

Borong Tupperware

Assalamualaikum w.b.t,

Seperti cerita saya sebelum ini, bagi siapa yang mengikuti blog saya, sudah semestinya tahu yang saya baru sahaja bermula dalam bisnes Tupperware ini dan baru saja mendapat suntikan semangat dari orang atas dan kawan-kawan yang lain.

Bila bagi sahaja katalog pada kawan-kawan di tempat kerja, rupanya tamai yang hantu tupperware, daya gelarkan hantu kerna minat mereka yang mendalam dalam tupperware ini, mungkin meraka dah lama tahu yang jenama ini sangat utuh dan tahan lama serta ada banyak kebaikan yang lain. Dan bagi sya yang bukan dan belum lagi menjadi hantu tupperware walaupun sudah join bisnes ini hujung tahun lepas, sedikit-sedikit pandangan saya akan jenama ini berubah dan nampaknya saya pun akan jadi hantu tupperware atau bahasa betul nya, RATU Tupperwate.

Ok, berbalik pada tajuk di atas, jom lihat gambar-gambar tupperware yang telah dibeli kali ini. Banyak tau, semua ini kerana ada yang  order dari kawan di tempat kerja dan juga kerana boleh beli sempena ikut katalog yang dapat harga murah dan berbaloi sangat sebab belian kail ini yang banyak.

Ok, ini tong air untuk kegunaan luar atau dinamakan Cooler set dalam tupperware. Warnanya kali ini sagat cun kerna ungu dengan bertona dua warna. Sebelum ini warna kuning seakan hijau.

Ini pula pinggan yang boleh dibeli dengan harga murah yang ada 4 biji pinggan plastik juga bertina ungu dua color, satu ungu macam nak pink, eh merah jambu. sangat cantik dan boleh dimatching kan dengan cooler set tadi.
Antara barangan yang saya beli semasa ke stokis tupperware tadi, balik saja terus suruh model kecil ini bergambar bersama tupperware, nanti mama belikan ayam KFC yer sebagai upah.
Bagi anda di luar sana yang teringin nak tahu lanjut mengenai tupperware atau nak beli set pinggan serta cooler set yang comel, cantik dan cun ini boleh hubungi saya atau boleh juga beli produk lain yangada dalam katalog tupperware.

Dijamin harga kasih sayang yang saya bagi.

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935

Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment