Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 6 May 2014

Tupperware Buat Parti

Assalamualaikum w.b.t,

Kali pertama join parti tupperware, sebenarnya tak tau pun ini namanya parti tupperware, saya hanya niat datang untuk hadiri majlis ilmu yang lebih menjurus kepada kelas latihan. Nak tahu banyak info  tentang bonus dan kelebihan ahli sebagai seorang yang baru join ahli tupperware atau dipanggil konsultan yang tak berapa nak pandai konsult lagi sebab baru tengah bertatih.

Jika nak diikutkan saya sudah pun join tupperware semasa bulan Disember tahun lepas iatu 2013. Tetapi dibukakan hati untuk mendalami ilmu mengenai perkara ini pada bulan Mei 2014. Hampir 5 bulan walaupun pada awalnya memang saya dah dapat ahli baru yang join di bawah saya pada awal Januari 2014 lagi tetapi kerana pendapat dan pandangan saya mengenai tupperware hanyalah sekadar tupperware atau bekas yang mahal untuk mengisi semua bahan di rumah.

Mengapa dan kenapa tetiba saya beralih arah dan pandangan adalah kerana apabila saya melihat betapa ramainya peminat tupperware yang berada di sekitar saya dan saya melihat ini sebagai potensi dan peluang untuk saya membantu mereka dan juga mengambangkan perniagaan yang saya sudah sedia ada.

Langkah pertama yang saya lakukan adalah tunjukkan dan kongsikan katalog tupperware pada rakan-rakan sekitar dan banyak mendapat order dari mereka.

Ada juga yang saya promosikan dalam laman muka buku milik saya sendiri dan rupanya dari situ pun ramai peminat yang nak beli dan dapatkan set tupperware.

Baik layan dulu gambar-gambar sepanjang parti tupperware diadakan. Ini kali pertama saya join, nanti saya sambung lagi ya. Biasalah ibu yang ada anak kecil ini banyak kerja di luar , banyak komitmen yang perlu dilakukan, apa lagi kalu bukan kena melayan dia bermain.






Sekian dulu ya.
Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935

Facebook : Wan Rokiah

2 comments:

  1. Salam singgah. Saya Anis salah seorang ahli ABDR.

    Stokis mana ni? Dulu ada saya jual tupperware juga. Tapi sekarang dah tak aktif.

    ReplyDelete
  2. Wasalam, opps sori
    saya selalu amek brg di stokis seksyen 7, bdr bru bngi

    salam perkenalan anis
    jom aktifkan balik

    ReplyDelete