Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 26 May 2014

Jamu makan nasi arab mandy ayam

Assalamualaikum wb.t,

Ini sambungan entri yang lepas, siapa yang masih ingat lagi yang saya bagi resepi dan cara untuk masak nasi arab dengan pes segera? Ha, ini kita tengok orang yang datang makan pula, tetamu yang berjemput kerana banyak menolong saya dalam urusan jual beli atau urusan bisnes sepanjang ketiadaan saya (saya balik kampung).

Pada asalnya ada kakak ipar yang nak datang sekeluarga tetapi pada saat akhir batalkan kunjungan kerana suaminya demam. Konon nak bagi rasa nasi arab dan bagi peluang untuk jual balik apabila sendiri rasa sedap. Memang sebelum ini ada bagi pamplet pada dia dan dia memang ada cakap yang nak belajar masak nasi arab, jadi inilah peluang yang terbaik untuk cuba sebab dah ada nasi arab segera.

Ok layan gambar terlebih dahulu, abaikan keadaan rumah saya tetapi tumpukan perhatian pada lauk dan nasi arab tersebut yer.

Tengoklah gaya si kecil saya itu, anak sulung yang memang suka bila mama masak nasi yang ada warna, cara makan pun ala-ala sunnah Rasulullah yang diajar di Pasti. Alhamdulillah.


Abaikan juga stok oat choco chocolate yang berkota-kotak, ada di tepi pintu masuk rumah itu. Tapi jika anda berminat boleh pm saya atau hubungi saya untuk membelinya.


Tengok sajalah berselera mereka ini makan, sebab sedap atau sebab lapar kerana baru balik dari kerja, buat kerja lebih masa pula itu. Harap kerana sedap lah yer.

Baik sekian dulu cerita saya kali ini, jika anda berminat untuk dapatkan stok nasi arab mandy ayam saudi atau nasi arab mandy kambing yaman, dapatkan dengan saya segera kerana stok cepat laku.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah






No comments:

Post a Comment