Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 1 February 2015

HOT ITEM TUPPERWARE FEBRUARI 2015

Assalamualaikum w.b.t,

Jom jamu mata untuk produk baru bulan Februari, dan ada setengah produk memang dah lama orang tertunggu untuk dapatkannya. 

 Jadi jangan buang masa sangat kerana bulan Februari ini tempohnya pendek, walau berbeza 2 hari saja namun kesannya sangat besar. Jadi jika berkenan, pastikan beli di awal bulan kerana kebiasaannya memang cepat habis dan minggu kedua memang sudah tiada stok.
Jangan marahkan sesiapa jika abis stok kerana saya dah info awal-awal ya dan kalu nak, boleh booking atau order dengan saya segera sebelum kehabisan.

Mari tengok apa yang best bulan ini  :

Mangkuk tingkat yang bewarna hijau dan kuning @ namanya small goody box, boleh bawa bekal untuk berkelah dan sebagainya. Sangat mendapat permintaan ramai buat masa ini.

Small Goody Box RM84, offer RM67.20
 Sweetheart Flask Set warna pink dan putih sangat menarik dan lama sudah pelanggan duk mencari dan ternanti-nanti kemunculannya, bukan sekadar boleh isi air panas malah boleh masak Lai Chee Kang dan Desssert, nak resipi nya? Boleh dapatkan dalam katalog.

Sweetheart Flask Set FREE zen small 4biji, RM278, Offer hanya RM222.40

 Set Monster Munchies di datangkan dengan straw tumbler yang bewarna oren, kebiasaan warna hijau, ada 1 snack cup untuk isi jajan atau snek untuk anak-anak, ada bekas bekal dan beg monster sekali.
Harga asal RM81.20 tetapi offer bulan ini jimat 15% dan harganya hanya RM68.80.

Monster Munchies Set RM81.20, harga OFFER RM68.80

 Sweet Love Set yang ada love tumbler bewarna pink dan Sandwich Keeper juga bewarna pink. Sangat sesuai untuk bawa bekal sandwich dan sebotol air. Saiz tumbler 470ml, sesuai untuk minuman sejuk atau panas. Harga asal RM42.80, tetapi offer bulan ini hanya RM34.20.

 Ada juga Kotak cinta @ Love in a box berbentuk hati dan ada 3 pilihan warna sama ada pink/merah jambu, merah hati dan kuning meriah. Harga asal RM25 tetapi bulan ini dapat beli dengan harga RM8 sahaja, bagi setiap belian RM250.


Sweet Love, love in a Box, Sweetheart Flask

Travel Buddy Set muncul lagi dengan warna terang oren kombinasi dengan biru turqoise, dalam set ini mengandungi 4 biji snack all, 2 biji pinggan dan mangkuk tingkat yang ada 2 biji yang mana penutupnya boleh diterbalikkan untuk menjadi pinggan. Sangat sesuai untuk dibawa berkelah atau bersantai di luar rumah semasa cuti atau ketika hujung minggu bersama keluarga.


Travel Buddy Set, RM192.90, Offer hanya RM173.60 ada 8 item

Salad Bowl, Oval Server 4.0L dan  Oval Server 2.0L

Jika anda nak free set ini, boleh dapatkan dengan saya secara percuma bagi setiap pembelian set cookware inspire atau water filter nano set.


Set level dan hostess bulan ini

Antara barangan lain yang menarik dalam Februari ini adalah seperti gambar di bawah. Boleh buat pilihan dan kepilkan gambar yang mana nak dengan beritahu saya melalui emel, whatsap atau pm di facebook, mana-mana yang mudah bagi anda.





Sedikit tips dari saya:
Untuk beli dengan harga semuanya diskaun 25% dari harga asal/harga offer, jadilah ahli tupperware dengan bayaran minima RM70 sahaja dan anda akan dapat kit bag yang mengandungi satu bekas B2B yang bewarna ungu, keychain eco bottle bewarna ungu, 3 sachet lacto fiber, buku marketing plan, dan paling penting buku product guide yang ada kesemua produk tupperware, cara guna, cara simpan, cara basuh dan sebagainya. Senarai stokis dan warranty juga dinyatakan dengan jelas dalam buku ini.

Sekian dulu, nak join ahli boleh hubungi saya Wan Rokiah 010-9336935

Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment