Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 9 February 2015

Hargai Diri dan Anak-anak serta Keluarga setelah Berpenat Lelah

Assalamualaikum w.b.t,

Kebetulan pada hari ini saya agak lapang dan pulang awal ke rumah, jadi lepas ambil anak-anak saya beritahu suami yang nak ke Warta, pasaraya yang berdekatan dengan rumah, konon nak bawa anak-anak makan pizza. Sekali dah sampai ke sana, anak sulung minta nak makan ayam KFC, nasib baik saya dah bawa sekali baucer ayam/pizza yang saya dapat, jadi jimat lah belanja. Rupanya KFC ada buat offer sempena Tahun Baru Cina dan ada menu baru. Jadi saya tak lepaskan peluang untuk mencuba.

Bila dah bagitahu en suami, dia suruh saya bungkus untuk dia dan bawa balik, tapi saya minta dia datang untuk tolong teman saya dan anak-anak. Bahaya saya order dan biarkan mereka sendiri di meja makan. Harap mata yang tak lepas pandang mereka dari jarak jauh. Saya pilih kaunter yang paling dekat dengan kedudukan mereka. Nasib baik tak ramai orang.







Cuba teka berapa yang saya belanjakan untuk kegembiraan anak-anak, suami dan diri sendiri? tak sampai pun RM50. Jika anda percaya dan mahu tahu hanya RM20 saja saya habiskan untuk makan KFC dengan mereka kerana saya sendiri ada baucer yang disimpan lama. Baucer pizza pun masih ada lagi, saya dapat semasa isi minyak di Shell, sebenarnya tak tahu pun ada promosi begini, mungkin rezeki saya pada masa itu.

Apa yang saya kata berpenat lelah itu adalah apabila saya selama 2 minggu bekerja dari pagi hingga jam 10malam dengan meninggalkan anak-anak di bawah jagaan Pasti, Taska dan bapa mereka. Tanpa rehat sepanjang 2 minggu tersebut, memang sangat penat dari segi fizikal dan mental. Memang saya penat dan mereka agak kurang belaian dari saya selama 2 minggu tersebut jadi apa salahnya saya bayar balik penat lelah tersebut dan raikan nya bersama mereka.

Sekian dulu cerita saya.

Nak iklan sekejap:
Serving set dari Tupperware: Item Hot Bulan Februari 2015

Serving set dengan jug 2.3L, mug & seal 4 biji dengan tray RM152.60, NOW RM122.10

 Monster Munchies Set dengan Twinkle tumble warna oren , biasa hijau.

Monster Munchies Set RM81.20, NOW RM68.80

Travel Buddy Set
 -paling penting kena beli bulan ini sebab ada beg sekali senang nak balik kampung atau nak berkelah
Travel Buddy set RM192.90, NOW RM173.60




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment