Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 24 June 2014

Tupperware One Touch Menarik

Assalamualaikum w.b.t,

Saya memang dah jatuh hati dan tertarik dengan one touch dari tupperware yang menggunakan teknologi dengan hanya satu sentuhan sahaja menjadikan bekas kita kedap udara dan produk yang disimpan terutama produk makanan menjadi tahan lama dan tak masuk angin dan lemau.

Antara koleksi tupperware yang one touch telah saya miliki, si merah kecil dan bertelingan, senang untuk dipegang.



 Tekan sahaja ditengah bekas untuk  pastikan ia terus kedap udara dan secara automatik tertutup.









Ada pelbagai jenis, saiz dan bentuk tupperware one touch. Ada juga bekas untuk susu anak saya. Yang ini saya masih ada stok, siapa yang nak dan berminat, boleh hubungi saya untuk beli,



Yang ini pula yang biasa dijual berasingan dan juga 1 set semua warna senada ungu yang menarik.



Dalam katalog june ada semua produk ini, maka cepat sambar sebelum berakhir bulan ini. Hanya valid sehingga 30 jun 2014 sahaja.



Cepat anda boleh dapatkan kesemua ini dengan saya hari ini.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment