Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 11 June 2014

Susunan Tupperware dan Bonus

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah, walau buat secara sampingan namun syukur rezeki masih masuk. Mungkin ini permulaan saya untuk mendapatkan hasil yang seterusnya. RM88 bagi saya agak banyak ya berbanding tak dapat langsung. Saya pun tak sangka dengan jual tupperware untuk rakan terdekat dan untuk pakai sendiri begini hasilnya. Walau peringkat awal hanya beli Treasure Box terus termasuk pakej percuma keahlian.

Melihat susunan yang kemas begini sangat membuatkan mata dan hati rasa tenang melihat dan dapat merasainya. Ini gambar yang saya tertarik pada imej tupperware apabila saya sedang mencari maklumat lanjut mengenai produk ini.

Imej dari google



Ni antara idaman bagi peminat tupperware. Sudah semestinya lah kan. Nak semua sama dan tersusun
Sangat cantik dan sedap mata melihatnya. Bulan ini atau bulan depan saya akan grab bekas letak bawang dan kentang untuk dapur saya. 

Sehingga berjumpa di entri akan datang, saya tak sabar untuk bercerita tentang cek dari Tupperware yang telah pun sampai ke pintu rumah. Hari yang sama juga saya clearkan cek tersebut kerana kebetulan balik ke rumah masa rehat, posmen hantarkan cek. Maka terus ke cawangan bank berdekatan rumah. Sekarang zaman dah canggih, sekejap saja masa diperlukan apabila teknologi makin membantu kita.

Sekian dulu.

Anda berminat untuk join sebagai ahli atau konsultan Tupperware? Boleh hubungi saya 010-9336935, anda akan dapat hadiah percuma Tupperware dari saya.

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah