Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 4 March 2019

Saya ingin seperti dia

Assalamualaikum w. b.t,

Alhamdulillah permulaan yang baik untuk 2019. Badan baru yang lebih sihat dan bertenaga. Apa yang kita nak adalah energetic berterusan dan boleh laksanakan tugas sebagai seorang Muslimah yang baik.

Kena sentiasa ingat kata positif

Bertenang dan senyum saja

Dah 3 bulan baru nak publish sebab tak sempat nak fokus dan taip cerita ini. Sebenarnya dah banyak draft entri dalam blog, tunggu nak habiskan taip cerita dan publish.

Biar sedikit tapi kita nak konsisten menulis dan buat perkongsian yang baik baik saja.

Nak kembali fokus berniaga menggunakan medium blog dan kongsi perjalanan hidup yang baik sebagai bacaan di kemudian hari dan Semoga boleh menjadi panduan sesiap a saja memerlukannya.

Tajuk saya ingin seperti dia adalah nak jadi baik dan positif sentiasa seperti dia, buat dahwah secara halus untuk menjaga pemakanan walau ada juga rintangan orang takmau terima. Tapi kita teruskan niat untuk membantu mereka yang memerlukannya. Yang tak perlu, tak perlu lah buang masa.

Peribadi orang ini secara luaran nampak biasa saja tapi jauh setelah mengenali, umpama mutiara yang bersinar di celahan banyaknya batu batu. Hanya kita yang boleh menilai bila dah duduk dan bicara dari hati ke hati.

Semoga sukses sentiasa.
Saya akan cerita kan lain kali siapa dia Sebenarnya.

Bagi orang orang di kalangan kami, memang jadikan dia sebagai contoh teladan sebab hanya kami lebih mengenali.

Sekian dulu.

No comments:

Post a Comment