Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 25 March 2019

Impian dan Doa


Assalamualaikum w.b.t,

Jom sama-sama kita baca doa dan sematkan dalam minda, jiwa dan hati kita, semoga kejayaan menjadi milik kita. Apa yang kita impikan, jangan segan dan silu untuk mohon doa supaya Allah makbulkan.


Rakan2 seperjuangan sekalian, ketahuilah untuk setiap perkara berubah, kita dulu yang perlu berubah. Dan untuk setiap perkara menjadi lebih baik, kita dulu yang perlu jadi lebih baik. Bayangkan dgn usaha yg kita lakukan, kita dapat capai satu persatu impian kita, impian keluarga kita. 
 
-Ya allah ya tuhanku, kau ampunilah dosa dosa kami, dosa kedua ibu bapa kami dosa guru guru kami, dan seluruh dosa dosa umat islam di atas muka bumi ini ya allah. Ya allah ya tuhanku, kau jodohkan lah kami dengan orang orang yang berjaya, dan orang orang yang mempunyai kebebasan dalam hidup mereka ya allah. Ya allah ya tuhanku, kau kuatkanlah iman kami, kau berikan lah kami semangat yang tak pernah putus ya allah, kau berikanlah kami kesihatan yang baik, ya allah ya tuhanku, kau permudahkan lah rezeki kedua ibu bapa kami, kau permudahkan lah rezeki kami untuk terus capai impian kami & impian ibu bapa kami ya allah. Ya allah ya tuhanku, kau tempatkanlah kami dikalangan orang orang yang berjaya dalam hidup mereka, dan orang orang yang beriman, ya allah ya tuhanku kau masukkan lah kami serta keluarga kami & rakan rakan seperjuangan kami ke dalam syurga firdausmu ya allah.  Amin amin ya rabbal alamin.

Katakan KITA BOLEH LAKUKAN, KITA INSAN LUAR BIASA!


Ayuh kita mulakan usaha hari ini, langkah hari ini untuk hari esok yang lebih baik. semoha segala impian kita tercapai dengan sempurna seperti yang Allah inginkan.

Sekian.

No comments:

Post a Comment