Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 28 September 2016

Suka Kongsi : Kebaikan Produk Tupperware

Assalamualaikum w.b.t,
Saya suka berkongsi kebaikan produk yang saya jual, Misal kata produk Tupperware, dari 0 yang saya tahu kepada banyak perkara yang sepatutnya kita tukar semua tipuware di rumah kita kepada Tupperware, jika ada modal besar, tukar semua sekali, jika tiada boleh tukar dari satu per satu.

Itu adalah cara hidup kita untuk sihat juga, didik ahli keluarga kita. Dan cara nak dapatkan harga berbaloi adalah dengan join ahli, diskaun anda dapat, produk FREE pun banyak anda akan dapat. Jika berminat bolehlah hubungi saya 010-9336935.

Antara kebaikan yang ramai dah tahu dan tak kurang juga ramai yang masih belum tahu,
1-Free BPA, tiada bahan kimia yang berbahaya daripada Tupperware
Jika anda guna tipuware, setiap kali pemanasan berlaku, sama ada anda buh barang makanan/minuman panas ke dalam bekas tersebut, sejenis bahan kimia akan terbebas dan ia membahayakan kesihatan anda.
Jika botol susu anak kita pilih yang FREE BPA, mengapa tidak semua barangan/bekas plastik kita terutamanya yang kita isi bekal, makanan paas kepada bekas yang free BPA juga, iaitu Tupperware.

2-Tupperware Mahal?
Sebenarnya tak mahal dan sangat berbaloi untuk dibeli, labur sedikit duit anda untuk kesihatan yang berpanjangan. Seperti yang saya dah katakan di atas, ia tak mahal bila anda join sebagai ahli dan automatik anda akan dapat harga diskaun sebagai ahli dan banyak juga barangan Tupperware yang anda dapat FREE bila anda menjalankan bisnes ini, aktif beraktiviti dengan pasukan anda tak kira stokis, orang atasan iaitu yang menaja anda. Dan kita antara orang yang masih aktif   
3-Waranti seumur hidup Tupperware itu
Bukan waranti sepanjang kita hidup tau, tapi waranti sepanjang hayat Tupperware itu, kita dah mati pun, tupperware tersebut masih boleh diwarisi oleh anak cucu cicit kita dan jika berlaku kerosakan seperti mereput, boleh tukarkan dengan yang baru secara percuma sahaja. Jika terkoyak akibat reputan itu juga, sebab selalu digunakan pun boleh ditukar ganti secara percuma, maka sangat beruntung kan, beli sekali pakai dan guna berkali-kali sehingga ke cucu kita. 
JAdi kita sekarang yang harus bertukar dahulu dan diikuti generasi kita akan datang. Didiklah diri kita dan akhirnya, keluarga kita. Sebarkan kebaikan, matikan kejahatan. 

Sekian dulu.

Jika nak tengok katalog dan pakej keahlian, boleh ke page fb saya atau buat 'carian' di blog ini.
Nak senang wasap saya saja ke 010-9336935

No comments:

Post a Comment