Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 26 September 2016

RESEPI KEK MINYAK NOXXA

Assalamualaikum w.b.t,

Semangat kembali masak memasak kek dan kuih-kuih di rumah, al maklumlah ada peneman setia yang canggih dan mudahkan kerja-kerja memasak, jadi kita pun naik semangat dan mood untuk masak. Itulah kekadang kita kaum perempuan, kaum wanita dan kaum ibu harus 'rewards' diri kita sendiri dengan benda-benda begini jika tiada siapa yang nak bagi kita hadiah, maka hadiahkan pada diri sendiri kerana kita juga yang akan guna pakai ia sehari-hari. Sejak tahu periuk noxxa ini bukan sekadar untuk masak nasi, rebus kacang kuda dan memasak benda-benda rutin makan hari-hari malah ia juga dapat kukus dan bakar kek, semangat untuk masak dan buat kek menjadi-jadi sejak akhir -akhir ini.

 1 tips nya adalah kerana ia sangat mudah, dalam masa tak samapi 1 jam, anda dah dapat siapkan sebiji kek biasa yang anda beli di luar dalam RM15-RM20 juga. Dengan Periuk Noxxa ini anda dapat berjimat dan makan air tangan sendiri. Satu lagi yang saya perasan adalah anak dan suami suka makan, makin mejadi pula mereka makan. Jadi kita sebagai ibu dan isteri bila melihat orang sekeliling kita bagi tindak balas yang baik begitu, maka seangat nak masak makin bertambah.

Saranan saya pada kaum ibu dan anda di luar,harus ada 1 periuk Noxxa di rumah. Jika anda sang suami yang terbaca nukilan saya ini, boleh beli dan hadiahkan kepada isteri anda juga kepada ibu tersayang anda.

Periuk idaman kalbu setiap ibu

Laku Laris Umpama Goreng Pisang Panas
Jadi anda boleh hubungi saya untuk dapatkan periuk ini segera.
Sebenarnya sekarang periuk ini hanya boleh di order melalui atas talian sahaja, tiada di kedai-kedai Amway atau kedai luar lagilah tiada dan stoknya pun sangat limit, maka jika berkenan dan sudah ada duitnya, beli saja. Jangan di tunggu lagi.
Sebab harga juga makin menaik, atas sebab permintaan tinggi dan kos semasa. maka jangan buang masa duk terfikir-fikir, mai sambar 1 biji dan gunakan sehabisnya untuk keluarga anda.

Sekian dulu.

No comments:

Post a Comment