Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 14 December 2015

TEMPE: TINGGI KANDUNGAN PROTEIN

Assalamualaikum w.b.t,

Rindu sesangat dengan blog ini dan semua rutin yang lama.

Baik, saya bukan nak meluahkan perasaan di sini tetapi ada misi yang lebih penting dari itu. Saya nak berkongsi makanan yang sangat tinggi protein nya walaupun ia datang dari bukan sumber haiwan.
Ramai yang sudah tahu dan ramai juga yang masih jakun atau tidak mengetahui akan tingginya protein dalam sekeping tempe.

Apa itu tempe? ia adalah sumber dari kacang soya yang memang sangat bagus dengan tingginya protein, kaya dengan kalsium.

Setiap 100gram tempe ada 20gram protein. LEBIH BYK DARIPADA 1 PEHA AYAM (bersaiz sederhana). Itu fakta yang mereka buat kajian.

Saya lebih mengambil berat akan hal ini setelah saya menjaga pemakanan harian saya serta rutin hidup saya supaya lebih sihat di usia yang semakin meningkat ini



Gambar tempe : Ambil dari FB coach saya

Jika anda juga dalam proses untuk menjaga kesihatan dan mengetahui lebih lanjut mengenai perkara ini, mahu kurus, mahu turun berat badan, mahu naikkan berat badan secara sihat, dipersilakan hubungi saya. Saya bantu seboleh saya ya.

Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935


Blog 2 :  Stokis dan Produk DCL
Blog 3 : Bisnes

Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

 

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)

 

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:

Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti

 
Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

 

Jom beriklan di sini : SOHO Directory

Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan

Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki

Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi


Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:

Sms/whatsapp ke : 010-9336935


Facebook : Wan Rokiah

 
 

No comments:

Post a Comment