Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 24 July 2015

Kad Raya 2015

Assalamualaikum w.b.t

Ya dah lama tak dapat kad raya versi kad atau hard copy, ucapan biasa di sms, whatsap dan FB serta emel itu memang normal sejak bertahun kebelakangan ini. Sesekali dapat kad raya memang rasa terharu sangat, ia menunjukkan yang kita diingati. Tahun lepas rasa nya dapat dari kawan yang berbangsa india, memang semangat dia bagi kad raya pada saya. Tahun ini senyap pula dia, kurang bajet agaknya sebab banyak sangat yang kena tanggung lepas banyak kenaikan harga barang dan kejatuhan mata wang.

 Kali ini berbeza sebab lepas masuk kerja dapat kad raya yang dihantar ke pejabat, alamat yang saya bagi semasa berurusan dengan pembekal.  Walaupun tahun ini rasanya tiada ambil bekalan dari Yusuf Taiyoob, sebab memang tak berniaga kurma. Namun rekod urusniaga tahun lepas masih ada disimpan dalam sistem mereka dan saya terima kad raya yang dihantar sebagai tanda ingatan. Ia juga sebagai tanda menghargai pelanggan.

Teknik sebegini memang boleh dilakukan oleh siapa saja. Termasuk lah saya namun mungkin bukan pada tahun ini sebab dah masuk pertengahan Syawal dan agak terlambat untuk berbuat demikian. In shaa Allah ada masa di lain tahun kita akan praktikkan dan anda mungkin pelanggan bertuah yang terima kad raya dari saya. Saya memang simpan rekod pelanggan yang pernah berjual beli dengan saya, jadi jika anda pernah membeli dengan saya apa-apa produk dari tahun 2013, walaupun tahun 2015 anda belum buat belian apa-apa, saya akan hantar juga kad raya sama sepertimana yang Yusuf Taiyoob buat.

Satu lagi kad raya dari Miracle Refreshing Spray, memang saya masih aktif menjual dan ada pelanggan tetap dari produk ini, dan paling terbaik saya dapat 2 kad, satu diposkan ke alamat rumah dan satu lagi baru terima di pejabat. Memang sungguh terharu dan rasa yang kita dihargai. Makin bersemangat kita nak promosikan produk dan berkongsi kebaikan produk.

Saya memang jadi pengguna tetap dan tegar produk ini, jika anak-anak batuk memang saya akan sapukan MRS pada dada, belakang dan betis mereka. Jika mereka terjatuh dan terluka juga akan saya sapukan cepat-cepat di bahagian luka mereka, Maklumlah anak-anak saya tengah lasak nak membesar memang sangat nakal dan sering bergaduh sesama mereka, terjatuh dan terluka itu dah sangat biasa. Dan paling saya suka jika saya sendiri sakit kepala, memang MRS lah penemannya. Saya sapu ke semua bahagian kepala dan rambut, memang segar lepas itu. Dah la wangi semerbak saja kalau yang Sweet tu.  Untuk anak-anak biasa saya guna yang Elegant, baunya lembut.
Untuk gambaran yang lebih jelas, anda boleh klik Kedaionline cikroki yang ada link di bawah ini atau sebelah kanan.

Iklan lalu kejap:
Untuk pakej keahlian jika berminat, boleh hubungi saya, 



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment