Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 16 February 2017

Mengandungkah?


 Asslamualaikum w.b.t,

Gambar lama, 2 tahun lepas mengamit memori masa pertama kali mengenakan baju dalam hitam mahal, korset Premium Beatiful. Sebenarnya tiada niat nak menunjuk pada orang lain, sekadar nak jadikan testimoni sendiri saja
Ini gambar semasa tahun 2015, masa awal-awal beli Premium Beautiful dan mula istiqamah memakainya. Gambar sebelum besar dabak, macam orang mengandung, perut memang buncit tak ingat. Ayat pertanyaan dari kawan-kawan dan saudara mara dah biasa dah, tanya adakah mengandung? Kadang naik segan nak jawab, tak, tak saya tak mengandung, ni perut buncit ada banyak lemak.
Sangat Nampak beza dengan gambar yang dah pakai PB, selepas 5 minit siap pakai PB bentuk badan dah jadi lain. Dan bukan apa terus rasa macam robot, nak jalan rasa robot, sebab ada benda tengah melekat di badan untuk proses segala lemak dan alihkan ke tempat yang sebetulnya ia berada.

Sebelum: Nampak besar terutama perut

Selepas: Terus dah jadi lain bentuk badan
Jadi jika anda teringin nak betulkan apa yang patut, anda perlu cari sehingga benar-benar anda jumpa benda yang betul. Biarpun harganya mahal tetapi sangat berbaloi untuk dibeli pakai.
Sejak saya guna sehingga sekarang, dah banyak kali hantar jahit dan baiki sebab ada berlaku koyak dan keluar besi yang lembut untuk bentukkan badan dan alih lemak. Dan ianya percuma sahaja tanpa perlu ada kos tersembunyi.
Sebenarnya jika anda mahukan korset ini yang dipanggil nama Premium Beautiful, anda boleh hubungi saya 010-9336935 dan saya akan kenalkan anda dengan agen yang pakar yang mana dah cantik dan jutawan sekarang ini keran buat bisnes jual baju dalam hitam ini.
Dan dia bukanlah orang lain yang mana kenalan kita sebab dianggap adik angkat kerana ibunya adalah ibu angkat kita. 

No comments:

Post a Comment