Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 30 October 2016

Vitamin C untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum w.b.t

Ikuti kisah saya dan anak saya, Amirul Hakim ke HQ Amway dalam minggu lepas untuk ambil Periuk Noxxa kegilaan ramai surirumah sekarang.

" mama, ni lah kan Vit C yang kita makan tu" kata Amirul Hakim kepada saya.
Ya betul! Tepat sekali jawapan saya pada dia.
Kalau anda semua nak tahu Vitamin C keluran Nutrilite rangkaian produk Amway aalah sepenuhnya sumber organik dan tiada tambahan pewarna dan perasa tiruan.
Tahukah anda apa makna organik? organik maknanya tiada unsur campuran bahan kimia, organik bermakna ianya terhasil dari sumber pedalaman, kekampungan tetapi diuji dan diproses dengan alatan canggih di ladang, kilang sendiri.
Berbeza dengan yang terdapat di pasaran dengan pelbagai jenama yang boleh kita dapati dengan mudah di klinik-klinik dan farmasi yang ada.

Perbezaan terbesar adalah jika anda beli yang di luar, akan ada silika gel dalam botol sekali dengan vitamin tersebut, betulkan?
Tahukah apa fungsi silika gel tersebut?
Yang berfungsi untuk menyerap kelembapan dalam botol vitamin tersebut.
Tapi yang nutrilite tak ada!
Sebab ia 100% organik
Warna pon neutral
Tidak seperti brand X yang warnanya terang, menarik anak anak untuk makan
(Biasanya Ammar Husaini, anak kedua saya memang suka brand X), jadi saya dalam proses untuk galakkan dia mabil vitamin C sama seperti abangnya. 
Cerita yang paling best untuk Amirul adalah selera Amirul makin naik dan mudah makan apa saja saya masak. Dia bertambah sihat, badan nampak berisi dari dulu walau ada juga kena selsema tetapi langsung tak demam, Alhamdulillah.
Saya syorkan wahai para ibu-ibu belikanlah untuk anak-anak anda. Ini adalah nasihat saya, saya cerita dari hati seorang ibu dan bukan sekadar peniaga yang mahu untung saja.
Jadi anda boleh hubungi saya jika mahu dapatkan vitamin C yang boleh kunyah untuk anak-anak anda hari ini.

Saya lampirkan gambar kenangan Amirul bersama dengan Vitamin C yang menjadi kegemarannya sekarang.
Vitamin C chewable untuk kanak-kanak
Ini pula gambar Vitamin C untuk kanak-kanak yang saya jual dan saya promosikan dari atas tadi, namanya Nutrilite Chewable Natural C, antarabangsa punya produk.
Vitamin C kunyah-kunyah untuk kanak kanak
Sekian dulu, jika ada sebarang kemusykilan atau nak kongsikan pendapat anda, dialu-alukan di ruangan komen ya.

No comments:

Post a Comment