Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 20 October 2016

Kelas Artistry : Belajar Jaga Wajah dan Kenali Jenis Kulit

Assalamualaikum w.b.t,

Pernah dengar jenama produk Artistry?
Ia Setanding malah lebi hebat dari jenama mahal yang lain kerana ianya 100%organik, apa yang kita makan, itulah bahan-bahan yang diguna pakai dalam produk ini. Ia adalah jenama 5 ke atas di dunia.

Ramai kata tak pernah dengar pun. Macam tak glamor je sebab itu tak pernah dengar.
Kita tak pernah dengar sebab kita tak pernah ambil tahu, belum ada orang yang bercerita kepada kita tentang produk ini. Produk ini tidak diiklan di TV seperti jenama besar yang lain seperti Lancome, SKII, Estee Lauder, Loreal dan pelbagai yang lain.

Dulu ingat artis sahaja yang boleh pakai jenama artistry ini. Sebab namanya pun dah dekat-dekat artis.

15hb yang lepas sama hari ulangtahun kelahiran saya, saya hadiri kelas kecantikan untuk belajar cara jaga wajah kita. Setiap dari kita hanya ada 1 wajah di dunia ini sehingga kita mati nanti.
Jadi tanggungjawab kita untuk jaga dengan baik.

Bayar RM30 sahaja untuk kelas belajar bagaimana cara cuci muka dengan betul, pakai toner (penyegar), 2 langkah yang tidak boleh ditinggal, memang asas dalam penjaggan wajah.
Yang paling seronok dalam kelas ini kita boleh guna pakai dan rasai sendiri kehebatan produk yang harganya ratusan dan ada yang cecah ribuan ringgit tau.

Ini muka saya yang dah siap dijalankan asas-asas penjagaan wajah seperti cuci muka dengan makeup removal (penaggal make up), cleanser (pencuci muka), toner (penyegar), krim pelembap, serum dan banyak lagi produknya. Kemudian pakai foundation (bedak asas) dan make up yang ada.
Saya diajar dan kami buat sendiri muka masing-masing.
Balik rumah, terus boleh praktik buat di muka prospek.

Muka saya selepas habis belajar Make Up (Sendiri saja)

Dengan kakak kesayangan Uplineku dalam bisnes ini
 Banyak yang dipelajari, dari asas penjagaan menggunkan set essential (botol warna pink pinky), kepada hydra V yang mana berasaskan air laut dalam (botol bewarna biru), Set ideal radiance yang botolnya bewarna putih, khas untuk penjgaan wajaah bagi yang suka mukanya lebih putih dan cerah. Akhir sekali set lx supreme untuk warga emas dan botolnya pun bewarna emas, produk yang paling mahal dalam rangkaian produk artistry sesuai dengan gold nya. Ada satu lagi youth extend yang mana botolnya seakan warna perang, dan sesuai untuk orang yang berumur 40 tahun dan ke atas.
Ini dia rangkaian produk Artistry (penjagaan dan perapian wajah)
 Selain belian online di web Amway, kita juga boleh terus ke PJ atau ke shop yang ada dalam senarai untuk cuba test produknya dan beli di sana.

Apa yang menariknya, jika kita buat belian dengan produk ini, contoh kita beli lipstik dan rasa warna atau tak sesuai dengan kita atau kita rasa tak selesa dengan produknya, kita boleh tukarkan dan dapat waranti serta merta. Boleh gunapakai untuk beli produk yang lain.
Ini pula Kedai di HQ yang menjual semua produk Artistry

Saya ada promosi, untuk anda yang buat belian produk Artistry pada bulan ini dengan harga RM600 dan ke atas, anda layak dapat beg dalam gambar di atas dengan harga RM69 sahaja, harga sebenar RM299. Jdi jika anda berani nak mencuba, nak membeli produk artistry, tak kira produk jaga muka, produk make up. Sila hubungi saya ya.

Sekian dulu,
Jika anda berminat untuk belajar jaga wajah dan disertai dengan make up, RM30 sahaja kelasnya, anda boleh hubungi saya, kita setkan masa dengan pakar dalam menjaga kecantikan wajah.



No comments:

Post a Comment