Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Tuesday 12 May 2015

Target apa yang anda nak dalam HIDUP?

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak kongsikan sedikit macam motivasi juga sebenarnya lebih kepada Tupperware dan boleh dikaitkan juga dengan HIDUP kita, ya kita hidup mesti ada tujuan untuk apa supaya mudahkan kita capai target dan menuju ke arah itu.


Nak tanya satu soalan
tanya pada diri anda sendiri:
"Apa tujuan anda join tupperware?"
1-nak jadi ahli sebab dapat less 25%
2- nak dapatkan side income dalam bisnes ini


supaya dapat bantu diri sendiri, bantu orang lain
tingkatkan taraf hidup

Saya ceritakan sedikit cerita belakang kenapa saya boleh terjebak dengan perniagaan Tupperware:
mengenang kembali saat saya join tupperware adalah kerana berkenan dengan TBX (treasure box dan gift yang diberi)
dan tak fikir jauh untuk shopping tupperware lagi sebab MAHAL

Bulan ke 5 baru mata saya terbuka bila terima cek pertama dari tupperware
Boleh buat duit sampingan rupanya bisnes ini
saya memang kaki bisnes dan minat dgn perkara sebegini

Yang kedua apabila saya join RR (Recruiting Rally) yang masa itu diadakan di sebuah Pusat Tuisyen di Bandar Teknologi Kajang.
Saya tertarik dengan cerita kak Ayu (Leny Masayu), yang berkongsi cerita seorang cina yang duduk sebelah dia masa assembly tupperware beli rumah setiap tahun, itu serba sedikit jika saya tak silap perkongsiannya.
Bukan rumah biasa yang dibeli tetapi banglo dengan guna bonus dari tupperware. Syarikat Tupperware yang bagi bonus.

Bisnes ini bukan mudah, duduk saja goyang kaki dan masuk income
Bisnes ini perlu kita usaha, bergerak keras

Sebab itu saya nak tanyakan soalan seiklhlas hati saya dan nak anda jawab pada diri anda sendiri
"Kenapa anda join dan apa yang anda nak capai dlm bisnes ini?"

Sekian dulu perkongsian hari ini
salam kasih sayang dari saya
Semoga kita semua sentiasa dalam lindungan Allah S.W.T


Jika ingin mendapatkan produk Tupperware atau berminat untuk join ahli dengan saya, sangat dialu-alukan, sebab saya tengah nak besarkan kumpulan saya dan nak latih anda yang benar-benar sangat komited dan tahu hala tuju hidup anda.

Antara produk yang menarik MEI ini:



Boleh watsap atau sms saya untuk harga yang menarik dan berbaloi.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment