Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Friday 29 May 2015

Ice Blended Mudah dengan Smooth Chopper

Assalamualaikum w.b.t

Jika anda nak tahu sekarang ini memang saya tak ada nak keluar pergi kedai yang jual ice blended, cool blog ke apa dah sebab dah ada mini chopper yang comel di rumah iaitu Turbo Chopper, yang besar pun ada juga iatu smooth chopper namanya. Kedua-dua boleh digunakan, ikut kesesuaian kita nak banyak guna smooth chopper, dan jika nak sedikit, guna turbo saja.

Jadi hari ini saya nak kongsikan cara buat ice blended di rumah sendiri. Sebelum tu kita baca tips dulu.

Tips: Jika nak blend/kisar ais, jangan secara terus keluarkan ais dan kisar sebab ia akan mudah menumpulkan mata pisau atau blade anda.
Sebaiknya, bancuh dahulu air atau bahan untuk dijadikan blended, bekukan dalam peti sejuk anda dan barulah keluarkan dan blend/kisar dengan turbo/smooth chopper anda.


Saya sejukkan/bekukan air bancuhan tamar cocoa dalam freezer mate

Yang paling penting kena ada Turbo Chopper dan Smooth Chopper, dua-dua sekali lebih baik.

Mudah saja, hanya perlukan Turbo chopper sahaja

Kiri, Freezer mate yang saya isi dengan air bancuhan Tamar Cocoa dah pun beku

Hasil Ice Blender Tamar Cocoa saya sangat licin dan lembut saja masuk tekak


Ini pula produk yang saya baru amalkan untuk dapatkan nutrisi yang lengkap dalam badan, ya bila kita berdiet dan kurangkan makan, kita perlukan makanan nutrisi sebegini sebagai pengganti makanan yang kita ambil di luar sana yang belum tentu lengkap dan mencukupi dari segi nutrisi dan zat. Juga saya gunakan smooth chopper untuk kisar sebab jimatkan elektrik dan mudah ringkas saja.

Bahan-bahan untuk kisar dalam Smooth Chopper


Ini dia hasil dari kurma, oat dan makanan nutrisi yang saya minum seawal pagi sebagai makan pertama yang masuk ke dalam perut.

Kisaran lembut saja, hasilnya mengagumkan

Jika berminat nak dapatkan Turbo Chopper dan Smooth Chopper, saya ada Ready Stok dan anda boleh dapatkannya. Hanya hubungi saya untuk dapatkan harga yang lebih murah dan jika anda nak join ahli, dapatkan dengan harga 25% kurang dari harga asal. Seronok bukan?




Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages Serba Barang: Kedaionlinecikroki
Fanpages produk DCL: Stokis DCL
Fanpages  Tupperware : Tupperware

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment