Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 20 September 2014

Pentingnya Duit Sendiri

Assalamualaikum w.b.t,

Sedikit perkongsian yang saya nak tekankan pada entri saya kali ini. Apa sebab yang kita walaupun perempuan yang disara namun perlu ada duit sendiri. Apa yang pentingnya. Ini saya dapat dari pengalaman surirumah yang telah pun menjadi suri di rumah sepenuh masa dan mendapat duit saraan dari suami semata-mata. Betapa susahnya mereka untuk membeli sesuatu yang mereka inginkan kerana kena minta persetujuan dari yang memberi terlebih dahulu.

Sebab itu saya nak ada pendapatan sendiri walaupun saya dah berhenti kerja nanti dan menjadi surirumah sepenuh masa. Supaya mudah untuk saya penuhi keperluan sendiri tanpa meminta pada suami.

Bahaya jika kita hanya bergantung pada sebelah pihak saja, jika berlaku apa-apa kepada pihak tersebut, bagaimana kehidupan kita selepas itu? Baik sediakan payung sebelum hujan atau musibah.
jadi wahai surirumah sekalian, jom lah bangkit berniaga, tak boleh buat secara offline buat lah secara online saja. Yang penting ada usaha ke arah itu.

Dan yang penting juga boleh minta izin suami dan restu beliau supaya mudah urusan kita. Atau boleh saja jika nak buat secara diam-diam dan sendiri dulu dan bila dah berhasil, tunjukkan bukti kesungguhan kita dah pun membuahkan hasil. Begitu kan lebih manis, Jadi tiada lah kata-kata negatif yang kita terima dari suami, dia juga akan berbangga mempunyai isteri yang pandai mencari duit sampingan sendiri.

Jadi saya nak tawarkan anda tak kira surirumah atau juga yang masih bekerja, tak kira lelaki mahupun perempuan yang inginkan duit sendiri. Terbuka untuk yang masih belajar dan juga yang masih tercari-cari pekerjaan, jom kita sama-sama bangkit berniaga.

Hubungi saya jika anda berminat, banyak peluang yang saya boleh tawarkan kepada anda mengikut pengalaman saya sendiri. Cuma anda yang berhak memilih perniagaan mana yang paling sesuai untuk anda.

Yang penting ada kesungguhan, pasti semua nya akan jadi.

Iklan dulu:

Pernahkan anda makan atau amalkan Berry gen Nature care dari Tupperware? Tupperware bukan saja produk bekas plasti sahaja malah banyak produk lain, kenali dulu baru akan tahu.

Jika anda ingin dapatkan produk berry gen ini, boleh dapatkan dengan saya pada bulan ini kerana harganya sangat murah dari RM219, anda hanya dapat RM15* sahaja.





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment