Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Wednesday 24 September 2014

JUALAN MURAH Hot Spot Tupperware

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak kongsikan dengan anda peminat tupperware yang Hari Sabtu dan Ahad ini, 27hb dan 28hb September 2014, akan diadakan satu Hari Terbuka Tupperware atau Hot Spot seluruh semenanjung Malaysia, Semasa Hari tersebut ada jualan murah yang mana diskaun sebanyak 30% akan diberi kepada anda sebagai pembeli. Manakala anda yang join ahli,( yang belum itu boleh hubungi saya dan join dengan saya) akan dapat diskaun sebanyak 55% untuk barangan tupperware yang ditawarkan.

Baik saya kongsikan pada anda antara produk yang menarik, anda boleh hubungi saya untuk booking beli sebab ianya hanya boleh dibeli 2 hari sahaja iaitu ada HARI TERBUKA ini.

Harga yang tertulis dengan tulisan hitam besar itu adalah harga yang saya bagi kepada anda peminat dan penggemar tupperware. Lebih murah dari harga diskaun 30%. Boleh beli set atau secara asing.

Ini masa yang paling baik untuk anda dapatkan produk yang anda minat dan ternanti-nanti untuk penuhkan stok di rumah anda. Ya lah, kebiasaan produk tupperware sangat mahal, jadi ini peluang untuk kita yang tiada bajet tinggi tetapi nak guna produk yang berkualiti.

Dijemput anda semua untuk klik like page FB saya yang baru iaitu Tupperware Malaysia Products kerana banyak lagi produk yang menarik dan tawaran hebat di sana. Nantikan update yang terkini dari saya yang sentiasa ada.


Sehingga ini dulu, nanti saya ceritakan secara lanjut aktiviti untuk hari terbuka @ Hot Spot ini. Nantikan ya

Jangan lupa bagi anda yang nak join ahli dengan saya yang ambil pakej rm280 Treasure Box, saya akan bagi Bekas Tupperware Free, bukan satu tetapi dua. Bekas ini sangat menarik dan tidak boleh dibeli sembarangan sebab hanya ada bila masa tertentu dan dalam level set sahaja.



Tips untuk kali ini:
Borong barang Tupperware apabila ada aktiviti begini kerana produk nya sangat bagus dan sangat murah. Yang kita takkan dapat pada hari biasa dan dalam katalog bulanan.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment