Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 6 September 2014

Niat nak kerja Dari Rumah

Assalamualaikum w.b.t,

Dari hari itu lagi si anak yang kecil ini mengamuk dan tak nak ke sekolah. Kami panggil 'sekolah' senang untuk Taska dan Pasti. Untuk mudahkan mereka berdua faham dan mudah tangkap.

Sekarang suami pula yang cakap, saya bagi awak elaun tetap sebanyak RM300 untuk awak jika duduk di rumah dan sediakan keperluan anak-anak dan rumahtangga.

Walaupun sudah ada 'lampu hijau' dari pihak suami namun bagi saya, saya rasa belum mampu untuk menjalani rutin biasa jika tidak mendapat pendapatan tetap sebanyak 4 atau 5 angka. Walau melihat ramai isteri yang dah berhenti kerja dan sepenuhnya disara oleh suami masing-masing namun saya masih tidak yakin dengan diri sendiri dari segi pendapatan selepas berhenti kerja. Saya memang bukan jenis nak berharap hasil dari sebelah pihak suami saja, saya nak pendapatan sendiri.

Walau saya dah berusaha mencari pelbagai pendapatan sampingan namun itu belum cukup menjamin, itu yang boleh saya katakan kerana saya baru saja bermula. Dan perniagaan yang saya jalankan secara sampingan ini bukan nya sentiasa naik, ada jatuh bangun dan ada turun naik nya. Sudah kebiasaan dan adat berniaga. Itu yang peringkat bahaya jika nak berhenti , dan selagi belum ada simpanan yang kukuh, saya tidak akan berhenti berusaha sehingga niat saya untuk bekerja dari rumah tercapai. Belum ada sejuta diam-diam dalam simpanan ke, baik jangan berhenti dulu, teruskan usaha.
 Dan bukan juga sepenuhnya berharap wang saraan dari suami.

Niat dah lama tanam kukuh, dalam setahun yang lepas, namun nampaknya saya kena usaha lebih kuat, cari cara untuk berjaya dan jadikan ia kenyataan.

Saya nak anda di luar sana yang baca entri saya pada kali ini, doakan kejayaan saya.
Cara yang lain ialah saya nak menjemput anda semua untuk sentiasa menyokong perniagaan yang saya jalankan. Tak kira jualan produk atau join ahli di bawah saya. Mudah-mudahan cepat termakbul. Amin

Baik, akhir kata saya doakan anda dan saya menemui impian masing-masing. Kita perlu berimpian dan bukan hanya berangan-angan kosong.

Nak cepat capai impian, tuliskan atau nyatakan impian anda.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment