Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 11 September 2014

Periuk Kuali Serbaguna

Assalamualaikum w.b.t,


Baik, hari ini saya nak promosikan periuk yang saya sering guna dan sangat membantu saya dalam kerja-kerja memasak di rumah, kerana ia bukan saja menjimatkan masa sebab cepat dimasak dan jimat tenaga api seperti gas, juga memberikan hidangan yang sihat tanpa minyak tambahan dan air berlebihan.

Nama periuk atau kuali yang saya gunakan ini ialah Fryer Inspire cookware dari Tupperware.
Ia berfungsi seakan-akan pressure cooker.

Ini gambar semasa saya masak sup kaki lembu, bayangkan sup kaki memang akan mengambil masa yang sangat lama untuk empuk daging nya namun dengan periuk ini, kurang dari sejam sudah siap dimasak dan sedia untuk dimakan dan dagingnya sangat empuk. Yang paling saya suka adlaah tak perlu kita tambah air kerana dengan periuk ini, air semulajadi yang terhasil dari wap masakan akan jatuh semula ke dalam periuk dan menjadi jus yang sangat sedap.


Sup daging yang dah siap untuk diangkat selepas rempah dan bahan tumis siap dimasak.


Kita rasa dulu apa rasa kuah nya dan isi nya sudah empuk atau tidak, ternyata memang empuk dan tidak cukup untuk rasa satu, saya bubuh semangkuk dan ratah bersama anak-anak, mereka memang pengemar sup dan dapat sup daging begini lagi seronok lah.

Ini pula cerita ketika saya gunakan fryer inspire untuk masak pizza buatan sendiri di rumah, ruapanya semudah ABC saja dengan periuk ini. Tak perlu oven atau pembakar lain. Hanya gunakan fryer, pizza sudah pun sedia untuk dimasak dan dimakan


 Ini dia pizza yang dah siap dimasak dan sedia untuk dipotong dan dimakan. Saya bahagiakan kepada 8 potong dan saya hanya makan 3 keping. Selebihnya anak sulung dan suami saya yang makan.


Bagi anda yang teringin dan nak dpaatkan periuk ini atau set nya yang ada 5 jenis, boleh hubungi saya segera.Untuk pembelian bulan september anda akan mendapat hadiah set hidangan yang boleh masuk dalam microwave yang bernilai RM249.





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment