Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 21 May 2018

Pelanggan Kedaionlinecikroki Egnius dan Maajun Gamat

Assalamualaikum w. b.t,

Terima kasih kepada pelanggan saya dari page atau blog ini atau mana- mana sumber kedai yang saya iklan. Yang telah membeli produk Egnius 6 botol dan ada pelanggan yang beli 2 botol dan ada juga beli Maajun Gamat 1 botol.




Saya juga telah kemaskini status di Whatsapp supaya lebih ramai yang tahu akan kewujudan produk ini dan masih ada produk untuk dibeli dari saya.
Sebab ramai yang tidak tahu bahawa Egnius dan produk lain seperti Bidadari, Madu amazing, Nu clonz dan lain-lain masih ada.

Jadi jika anda salah seorang dari mereka yang sedang tercari-cari produk jualan saya. Jangan segan silu untuk hubungi saya melalui mana- mana saluran yang ada, rujuk tepi kanan blog ini.

Sekian. 

No comments:

Post a Comment