Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 8 August 2016

Iklankan Perniagaan Anda di sini

Assalamualaikum w.b.t,


Sejak akhir-akhir ini, ramai pula yang nak tumpang iklan pada blog/page dan laman fb saya. Tetapi bila diletak syarat @ pakej berbayar, ya lah mana ada yang percuma di dunia ini, zaman semua berbayar. Mana ada orang yang nak berniaga secara percuma, dan tak semena-mena bila diletak pakej berbayar, ada yang bertindak mendiamkan diri seolah tak jadi dan ada juga yang serius nak buat. Jadi, kita teruskan sahaja dengan mereka yang benar-benar mahu dan perlukan bantuan dari kita.

Jadi saya buka peluang ini untuk anda semua jika anda ada perniagaan untuk diiklankan kerana saya tahu ramai di kalangan rakan-rakan saya juga bukan sekadar makan gaji malah ada pelbagai bisnes di luar waktu kerja atas alasan minat, perlu dan kehendak. Jika anda ada dan berminat untuk iklankan pada blog saya. Saya hanya kenakan pakej sewa iklan RM10/bulan. Murah bukan?

Hanya sewa RM10 sahaja untuk iklan anda, sekeping gambar iklan anda siap anda punya profil seperti nombor telefon dan nama untuk dihubungi.

Iklan tersebut akan kekal pada bahagian kanan blog saya selama sebulan (seperti gambar di bawah) dan jika anda ingin teruskan lagi pada bulan berikutnya, anda juga akan dikenakan RM10 saja lagi.

Gambaran iklan anda nanti akan berada di belah kanan blog ini
Ada piliha kedua iaitu bayaran sebayak RM20 dikenakan jika anda mahu jadikan iklan tersebut sebagai 1 entri di dalam blog ini dan ia akan kekal selama 1 bulan di sini, selepas 1 bulan jika anda masih ingin sambung beriklan maka bayaran akan dikenakan RM20 lagi dan seterusnya. Jika anda tidak mahu teruskan, maka cukup sebulan sahaja iklan tersebut akan berada di entri blog ini, ia akan dipadamkan serta merta selepas sebulan ia bersiaran.

Tapi ada pakej ketiga yang mana jika anda ingin jadikan 1 entri pada blog ini dan kekalkan ia sampai bila-bila bersama penerangan yang anda mahu letakkan bersama, saya akan caj RM40 sahaja per entri. Dan bonusnya, saya akan sentiasa kongsikan iklan dalam entri tersebut ke laman sosial yang saya ada.

Terpulang kepada anda untuk memilih yang mana satu atau jika mahu, ambil kedua-duanya sekali iaitu pelbagaikan cara supaya prospek anda di luar sana mudah dan cepat capai apa yang merka mahu melalui iklan ini.

Kita bersama membantu sesama kita yang memang ingin dan perlu akan peluang ini.

Sekian dulu.

Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog DCL : http://sihatdancantikdengandcl.blogspot.my/
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment