Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 1 February 2016

Fusion Master Mincer : Pengisar Mudah Tupperware

Assalamualaikum w.b.t,

Kali ini saya nak promosikan produk terbaru dari Tupperware brands yang kini telah berada di Malaysia, biarpun telah lama berada di pasaran luar Negara tetapi kini telah sampai ke Malaysia.

Jadi haruslah ambil peluang hebat ini dan beli satu untuk kegunaan di rumah. saya dah gunakan untuk pelbagai makanan proses. Yang belum cuba buat akan dibuatkan nanti. Tunggu saya nanti saya muat naik resepi dan cara buat nugget, sosej dan daging burger homemade.

Kalau anda berminat nak dapatkannya, meh la hubungi saya. Niat kita untuk sentiasa berikan masakan dan makanan yang terbaik untuk keluarga kita.

Harga asal RM368, tetapi anda boleh dapatkan dengan harga yang murah dari saya
rajin-rajinkan diri hubungi saya 010-9336935

Pelbagai makanan boleh dikisar bukan sekadar ayam dan lauk basah tetapi juga kekecang dan lain-lain sayuran





Sila hubungi saya seperti di bawah bagi anda yang ingin membeli sebarang produk jualan saya,

Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935



Facebook : Wan Rokiah


Fanpages: Stokis DCL

 

Sila buat pembayaran ke

Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)

Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)

 

 

Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)

melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel

Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:

Nama Penuh,

Alamat Penghantaran,

No telefon,

Item Order dan kuantiti

 

 

Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

 

Jom beriklan di sini : SOHO Directory

Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan

Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki

Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi


Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:

Sms/whatsapp ke : 010-9336935


Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment