Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 19 October 2014

Tips untuk Jana Pendapatan dengan Tupperware

Assalamualaikum w.b.t,

Walaupun dah banyak kali saya terangkan dan nyatakan dalam blog saya, dalam facebook saya dan juga dalam watsap untuk yang mana dah join sebagai ahli di bawah saya dah ketahuinya, tetapi saya nak nyatakan lagi untuk rujukan kita bersama. Terutama bagi mereka yang baru dan masih mencari platform untuk bertapak.

Bagaimana untuk jana pendapatan dengan bisnes tupperware?
-Tips yang pertama: Anda kena ada niat untuk menjual atau berkongsi dengan siapa saja mengenai produk tupperware
Siapa? Orang terdekat dengan kita (Kawan satu tempat kerja, jiran sebelah rumah, jika masih bujang, kawan serumah dengan kita, saudara-mara kita)
Pastikan kita adalah orang yang bercerita mengenai produk ini kepada mereka. Biarpun mereka dah tahu dari orang lain sebelum ini tetapi tugas kita adalah bercerita lagi, biar mereka dengar dari kita.

Senaraikan semua kenalan


Soalan yang boleh ditanya untuk mulakan bicara:
Pernah tahu mengenai Tupperware?
Ada guna produk tupperware?

Jika jawapan nya YA, sangat mudah untuk kita teruskan cerita, Apa lagi tawarkan promosi terkini untuk mereka beli
Jika jawapannya TIDAk, juga mudah untuk teruskan. Mulakan dengan cerita kebaikan produk tupperware barulah pergi kepada bagaimana cara untuk dapatkan tupperware dengan harga yang murah.


-Tips yang kedua ajak mereka join sebagai ahli dalam kumpulan anda, ceritakan apa kelebihan join dalam kumpulan anda berbanding kumpulan lan. Yang lebih penting perkhidmatan selepas menjual tersebut. Jadi kita pun kena tahu banyak ilmu tentang produk dan bisnes tupperware supaya janji kita nak bagi servis terbaik selepas mereka membeli adalah tertunai.
Contohnya: Ilmu cara guna setiap produk, cara simpan, cara basuh. Dan pelbagai lagi.
Cari ilmu, dan amalkan


-Tips yang ketiga : Anda harus minima ada 2 orang ahli di bawah anda dan anda mesti buat belian (Sales RM500) pada bulan yang anda nak dapatkan bonus. Pastikan juga ahli di bawah anda pun ada buat belian dan salin semula cara kerja anda. Barulah kumpulan anda boleh berkembang.

Kembangkan dari 2 kepada ramai


Itu tips untuk jana pendapatan dalam tupperware. Mudah saja jika anda fikirkan mudah. Berusaha dulu dan lakukan tips yang saya sarankan. Tulis senarai kenalan anda dan cuba untuk bertanya mereka. Sila cuba nasib anda dan saya doakan semoga kita sama-sama berjaya.

Jadi ayuh mulakan langkah anda sekarang dengan join ahli terlebih dahulu.
Saya tak janjikan bulan dan bintang namun saya janjikan yang saya akan bagi apa yang saya ada dan telah capai. Ilmu untuk diturunkan kepada anda.

Selingan:
Gambar kenangan semasa saya dapat hadiah hamper Tupperware yang besar dari Leader saya iaitu orang yang taja saya. Saya join ahli dengan beliau. Dan saya ikut apa yang beliau ajar. Jika berjaya atasi cabaran yang diberi, saya dapat hadiah sebagai ganjaran.


Jika anda juga mahu sperti ini, boleh hubungi saya. Saya senantiasa menanti anda untuk berkongsi kegembiraan yang telah saya kecapi. Saya nak mudahkan cara saja.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah




No comments:

Post a Comment