Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Sunday 12 October 2014

Jom Trip ke Turkey

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak kongsikan ilmu yang saya baru dapat dan sedikit kisah sebagai catatan saya dalam perniagaan yang baru dan sedang saya fokuskan untuk cipta kejayaan seperti mana mereka yang dah berjaya. Apa lagi jika bukan perniagaan Tupperware.

Saya tahu ramai peminat tupperware di luar sana dan ramai juga yang suka membeli dengan harga yang murah dengan saudara mara dan kawan-kawan. Jika mereka ada ilmu dan nak tolong kita, mereka akan ajak dan ajar kita bagaimana nak masuk ahli untuk dapat kelebihan yang lain. Bukan sekadar bagi harga ahli pada anda kerana banyak lagi kelebihan lain terutama produk tupperware FREE.

Apa yang diajari dan saya dapat tangkap pada majlis ilmu kali ini  atau lebih dipanggil UNIT Meeting atau Mesyuarat kecil:
Yang penting dalam perniagaan tupperware kita bukan macam bisnes biasa yang perlu ada stok yang banyak, tetapi cukup sekadar ada tetapi yang penting kita kena sentiasa promosi untuk kasi ada jualan. Bisnes tupperware ni lain sebab itulah yang istemewa nya. Kita hanya perlu promosi kaw-kaw dan ambil stok jika perlu untuk orang yang memang dah sedia untuk membeli. Kadang modal pun kita boleh dapat dari hasil yang orang nak beli itu sumbangkan dulu.

Paling best, dapat hadiah dari Leader, dah la ilmu dapat, hadiah pun dapat juga.

Bekas kurma yang besar


Baik, jom saya bagitahu bagaimana untuk Pergi bercuti ke Turki secara percuma
Jika bercuti bersama Tupperware itu maknanya 5 Star punya percutian. P

Saya kongsikan gambar-gambar dari Turki untuk cuci mata dan membakar semangat sendiri dan juga pasukan saya

 

Apa yang penting sekarang adalah strategi untuk ke sana. Tak susah mana dan juga tidak sesenang mana. Kena usaha lebih gigih dan bangkitkan juga aura semangat pasukan sendiri kerana jika bekerja di dalam kumpulan adalah lebih mudah untuk dicapai berbanding hanya buat kerja sendirian.

Sekian dulu, entri akan datang akan saya ceritkan apa kelayakan untuk ke sana.



Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment