Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 16 October 2014

PARTY TUPPERWARE : Lunch & Learn

Assalamualaikum w.b.t,

Saya ada promosi hebat untuk anda biarpun sudah agak lewat untuk promo namun selagi ada masa dan selagi ada hayat untuk memberitahu dan menyampaikan, in shaa Allah akan saya sampaikan dan iklankan kepada anda maklumat yang saya ada mengenai produk tupperware, Kali ini lebih kepada anda makan juadah tengahari dan kita belajar tentang pemakanan kita bermula dari penyediaan dan cara masak yang sihat.
Imej: dari Google



 Ini lah promosi yang saya nak iklankan
Memang sangat berbaloi untuk anda dapatkan set ini sebab fryer memang jika beli sendiri pun dah mahal RM698 dan ia banyak guna, bukan saja untuk memasak biasa tetapi boleh dijadikan oven untuk bakar kek, pizza, tat telur dan lain-lain. 

Jika periuk biasa, hanya boleh masak juadah biasa dan perlu ada oven lagi untuk masak kek
Dengan Fryer dan set cookware dalam tupperware ini anda tak perlu banyak perkakas memasak. Bukan jimat dari segi wang anda, gas juga jimat, masa untuk masak juga jimat dan yang lebih penting ruang anda jimat sangat dan praktikal untuk dapur di rumah bujang.


Promosi ini akan lebih murah jika anda hubungi saya untuk beli, bukan RM1188, bukan RM784, malah lebih murah dari RM600.
Percayalah. 
Hubungi saya Wan Rokiah 010-9336935


Lactofiber memang sangat sesuai untuk perut atau lebih spesifik adalah usus anda. Ia menyucikan usus seperti mana kita basuh longkang. Jika basuh longkang yang berlumut dan telah lama tidak dicuci sudah pasti memerlukan detergent dan air yang banyak. Boleh diandaikan di sini lacto fiber adalah detergent untuk membunuh kuman dan membersihkan usus anda. Sangat perlu terutama untuk mereka yang baru nak mengambil sebarang supplemen untuk mudahkan penyerapan dan mendapat kesan yang efektif.

Baik vege safe pula digunakan untuk mencucui sayuran anda sebelum dimakan. Anda boleh nampak beza vege safe yang dicuci dengan air paip niasa dengan yang dicampur dengan vege safe. Warna sayuran berubah kepada lebih segar, hijau dan tiada lagi selaput kotoran melekat pada sayur.

Peralatan tambahan yang ada adalah seperti jumbo keeper yang besar 15 Liter untuk anda lebih kemas menyimpan dan bawa peralatan party anda di dalam itu. Sudip untuk kegunaan memasak rendang bersama fryer dan set pes rendang.

Saya rasa anda yang mana baru menceburkan diri dalam bisnes tupperware harus ada set lengkap ini untuk mudahkan anda menjalankan aktiviti dan untuk lebih berjaya dalam bisnes ini. Selain perkongsian ilmu hidup, ilmu bisnes juga dapat dikongsikan sekali.

Sekian dulu, 

Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment