Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 18 October 2014

Parti Tupperware Pertama di Rumahku

Assalamualaikum w.b.t,

Tibalah masa saya berkelapangan untuk bercerita dalam catatan harian saya yang dah lama berlaku, agak sebulan  juga lah baru sempat nak berkongsi. Baik hal nya adalah parti tupperware di rumah saya sendiri setelah saya telah menghadirkan diri ke Recruiting Rally di Bandar Teknologi Kajang dan di stokis Rawang.

Sebenarnya bukan sebulan malah berbulan entri ini berada dalam draft dan hari ini baru benar-benar saya publishkan. Tak banyak cerita, biar gambar berbicara  untuk bagi kenangan dan motivasi di lain hari kerana saya amat sibuk

Deretan hadiah memang menaikkan semangat dan motivasi untuk datang ke parti atau majlis begini.


Penerangan mengenai Treasure box oleh upline atau sifu saya yang mengajar dari A-Z tapi belum sampai Z lagi, masih banyak aplhabet yang perlu di belajar. Ini permulaan saya belajar mengenai kegunaan produk dalam treasure box dan cara guna, simpan, cuci dan sebagainya. Sebelum ini hanya beli dan simpan, guna yang mana perlu saja.


Ini pula hamper atau hadiah yang ditawarkan untuk merka yang join sebagai ahli pada hari ini.


Ada demo masakan rendang daging 30 minit meggunakan pes rendang dan inspire cookware dari Tupperware.
Sangat mudah.

Ini pula demo vege safe dan brokoli. Nak tahu lebih lanjut, hubungi saya 010-9336935.
Ini adalah hadiah yang telah dipilih oleh salah seorang tetamu yang hadir pada hari ini.
Ini pula hadiah yang saya dapat sebagai tuan rumah yang menganjurkan majlis pada hari ini. Saya lah tu yang dapat, sungguh dan sangat tak sangka sebesar ini yang saya dapat.
Ini aksi-aksi mereka yang sedang mengisi borang untuk menjadi ahli.
Ini bukti yang leader saya berikan hadiah kenangan kepada saya, sebagai suntikan semangat dan motivasi untuk saya.

Sebahagian gambar semasa majlis berlangsung.





Sekian dulu,
Harap anda pembaca blog ini, jom sertai saya sebagai ahli tupperware. Nanti saya ceritakan kelebihan menjadi ahli  yang selalu orang tau 2-3 saja, tetapi ada lebih kurang 10 atau lebih kelebihan yang lain.




Untuk pembelian setiap produk jualan saya dan juga untuk join ahli dalam tupperware, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan bawah blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



No comments:

Post a Comment