Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Thursday 2 October 2014

JOM Join Ahli Tupperware dengan Cik Roki

Assalamualaikum w.b.t,


Saya nak tawarkan hadiah yang best untuk anda yang nak join ahli di bawah kumpulan saya. Tak kira anda ini penggemar tupperware dari dulu lagi atau tak minat langsung produk tupperware, tak kira juga anda nak guna sahaja untuk diri sendiri  atau nak buat duit sampingan dengan berniaga. Jika nak berniaga kita ada untung runcit dan juga pendapatan bulanan yang berupa komisen  dan bonus.

Bagi yang nak join ahli dengan pakej Treasure Box yang mana terdapat lebih dari 30 barangan produk tupperware dan dapat lagi tambahan hadiah hamper dari saya.




Ini contoh hamper yang anda boleh pilih dan ada lain lagi yang menarik:







Jadi saya buka tawaran ini untuk semua,
Saya akan tunjuk ajar bagaimana cara untuk dapat income sampingan bagi yang suka
Saya akan tunjukan bagaimana cara nak dapatkan barang tupperware yang murah


Ini wang sampingan yang telah saya dapat. Boleh lihat yang masuk terus ke dalam akaun maybank saya dan juga boleh lihat di web Twbiznet. Untuk yang bulan pertama saya dapat cek sampai ke rumah.



 



Syukuri nikmat yang Allah telah berikan kepada saya dan berterima kasih juga kepada mereka yang banyak membantu saya, tak kira lah orang bawahan dan juga orang atasan saya. Terima kasih berbanyka-banyak.


Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah

No comments:

Post a Comment