Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Monday 13 October 2014

Aku sebagai Blogger Bekerjaya

Assalamualaikum w.b.t,

Saya seorang yang dah lebih setahun menceburi dunia blog ini. Masih baru dan merangkak lagi, banyak maklumat yang masih tak biasa dan yang tak tahu. Tetapi apa yang saya nak nyatakan di sini, saya bukan blogger sepenuh masa, bukan peniaga sepenuh masa. Tetapi saya adalah seorang yang mempunyai kerja sebagai profesional, saya buat perniagaan secara sampingan, saya adalah ibu kepada 2 orang anak dan isteri serta surirumah tangga.

Apa yang saya nak kongsikan di sini jika kita ada matlamat, kita akan dapat apa yang kita citakan dengan syarat strategi dan usaha secara berterusan.

Baik, antara pencarian yang dari blog saya adlah dari kata kunci ini:


Terima kasih sahabat blogger yang sama dalam akademi bekerja dari rumah yang menyumbangkan trafik ke blog saya.


Dapatlah hasil RM18 lebih hasil dari iklan Nuffnang. Jadi lah sebab pasif sahaja kan. Tak perlu nak cash out atau keluarkan lagi, biar duduk diam-diam di situ.
 





Untuk pembelian setiap produk jualan saya, boleh hubungi
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Blog 3 : Bisnes
Facebook : Wan Rokiah
Fanpages: Stokis DCL

Sila buat pembayaran ke
Akaun Maybank : 1122 6908 0045 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)
Akaun Bank Rakyat : 2208 0606 1357 (Wan Rokiah bt Wan Mohd Nor)


Sila sertakan bukti pembayaran (masa, tarikh, jumlah dan jenis bank)
melalui SMS/Whatsapp/Inbox Facebook/Emel
Maklumat tersebut hendaklah dinyatakan seperti di bawah:
Nama Penuh,
Alamat Penghantaran,
No telefon,
Item Order dan kuantiti


Atau boleh isikan pada BORANG PESANAN di ruangan kanan blog ini.

Jom beriklan di sini : SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : Syarat pengiklanan
Jom beli barangan keperluan semasa anda di sini : Kedaionlinecikroki
Jom beli kelengkapan parti harijadi di sini : Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini:
Akademi

Untuk yang berminat mendaftar belajar asas blog dan fanpage, hubungi melalui:
Sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah


No comments:

Post a Comment