Jumlah Pengunjung

Cari di sini

iklan

Saturday 27 April 2019

Ubat Gigi Glister

Assalamualaikum w.b.t,

Selamat berhujung minggu, Saya nak kongsi mengenai ubat gigi glister.

Menambah mineral dalam gigi kita

Ubat gigi Glister sangat menjimatkan 


Ayat ayat di bawah adalah ayat iklan ubat gigi glister dari kawan kita yang diiklan di laman Facebook.

Dah gaji tu,invest la sikit untuk kesihatan gigi.(eh sibuk pulak kita dengan gaji orang)..Hihiii..

Saya sendiri nak review Glister ni,lebih kurang 2-3 bulan saya guna.Saya sukakan rasanya yang tidak terlalu pedas,dan tak manis seperti brand xxx.Kalau gosok gigi lama-lama pun rasa rileks jer.

Glister ni juga menghilangkan bau mulut dengan cepat tau.Kalau nak gosok gigi guna Glister,picit sedikit sahaja,tak perlu picit sampai penuh berus gigi.Walaupun guna Glister sebesar biji kacang,ianya mampu membersihkan gigi.Doktor gigi pun guna tau. Nama doktor gigi tersebut adalah Dr Hilna dan Dr Azilia.

Glister juga selamat untuk kanak-kanak.Ia bebas dari bahan kimia berbahaya.

Jangan lah pula tanya ubat gigi ni lulus kkm ke tak ya. Kalau beli di Tesco,Aeon Big atau kedai runcit Pak Ma'un pon uols tak tanya pon kan..Hihiii..

Jom grab 1 Glister today!

Boleh terus hubungi saya 0109336935.
Bagi yang berada di Bandar Baru Bangi, boleh dapatkan terus dengan saya ya.

No comments:

Post a Comment